Recenze (132)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
výborná filmová hudba
Panna a netvor (1978)
Výborná první půlka, druhá půlka slabší. Hapkova hudba mne neoslovila.
Tajemství Divadla Sklep aneb Manuál na záchranu světa (2016)
Člověk se zase moc nedozvěděl. Dokument zachycuje partu divadla Sklep, ale příliš nevysvětluje vývoj. Krátká zmínka o spolupráci s Chytilovou na Kopytem sem, kopytem tam, o Pražské pětce a o Mazaném Filipovi, ale nic o České sodě či o Vorlových filmech. Dokument se tváří, že všichni mají nějaká běžná zaměstnání, ale přitom z mnoha sklepáků se stali známí filmoví a televizní herci.
Encanto (2021)
Hezké písničky, ale děj k ničemu, přitom je to rozehrané dobře. Chybí ale nějaké zásadní překážky, které by měla hlavní hrdinka zdolávat, chybí záporák.
Klub poslední naděje (2013)
Druhá půlka filmů je nudná, první půlka vtipná.
Transcendence (2014)
Ten scénář byl fakt divnej
Teorie tygra (2016)
Antireklama na manželství
Chudáčci (2023)
Přišlo mi jako by všechny ty návrhy kostýmů, interiérů a filmových prostředí vytvořila umělá inteligence. Nějaký to Midjourney nebo jak se to jmenuje.
Spolek fanoušků Jamese Deana (1982)
Cher hraje dobře, ale bohužel se to příliš drží divadelní předlohy, takže je to pak taková televizní inscenace, ale výborná.
Úsvit (2023)
Vypadalo to celkem dobře na začátku, že by thriller? No a pak už jen taková osvěta. To je trochu scénaristicky jako nedodělek.