Recenze (32)
Přežijí jen milenci (2013)
K čertu s Patizónem - TOHLE je sexy upír! Tilda je tak odporná, až je fascinující. Hudba úchvatná, atmosféra hustá jako čerstvá dávka Rh negativní, prostě pecka.
40 let panic (2005)
Dobře...za tu finální písničku...
Žiješ jenom dvakrát (1967)
Jedna za Seana a druhá za zločineckou kočku (ad Terry Pratchett). Jinak mě to tedy pekelně nudilo, ale to je můj všeobecný problém s Bondovkama.
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
Jímá mě z toho solidní hrůza. Část filmu jsem dumala, jestli babu prostě nestrčit ze schodů, ale pak mi došlo, že hlavní problém bude v synkovi. Čvančarka jako mimořádně nenáviděníhodná štětka, která bere vše :-D
Jméno (2012)
Brilantní konverzačka s nenápadným rozjezdem. Snad dokonce o chlup lepší než Bůh masakru, neznámí (alespoň pro mě) herci udržovali věrohodné kouzlo všednosti a procházeli tak situacemi, které se opravdu mohou stát každému z nás.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Viděno v půvabném českém dabingu - každé vyslovení názvu místa slavné bitvy převádělo tuhle polodigitální slátaninu do větší a větší grotesky. Nebude to rychle. Nebude se ti to líbit. Teplé brány rulezzz!
Zabiják Joe (2011)
Ultraúchylná sonda do života americké spodiny...Ač mě scéna s kuřetem neoslnila tak jako většinu zdejšího (hádám pánského) osazenstva, překvapivě věrohodný slizoun McConaughey a dokonalá flegma Haden Church se postarali o slušnou zábavu.
Pěna dní (2013)
Jak plyne život postav v první půlce příběhu na krásném sladkém obláčku, za čím dál jasnějšího svitu slunce a cvrkotu ptáků, tak se v té druhé řítí stejně nevyhnutelným způsobem do absolutní pr****. Brazil po francouzsku se vším všudy (a po páteři/mrazivý dálnice). Jean-Sol Partre potěšil.
Velký Gatsby (2013)
Pardon, ale tohle fakt ne. Zlaté Moulin Rouge. Kam se poděl ten jazz, jediná věc, která tuhle hrůzu mohla alespoň částečně spasit?
Všichni říkají: Miluji tě (1996)
Rozhodování mezi Edwardem Nortonem a Timem Rothem Drew opravdu nezávidím...Úžasně odpočinkové a pro mě bez chybičky.