Recenze (591)
Prvorozený (1984)
Až na ten teatrální závěr hezká kukanda. Mladej R.Downey a S.J.Parker příjemný překvapení...
Bratři (2023)
Slušnej flick podle předlohy Barbara Masin - Odkaz - Pravdivý příběh bratří Mašínů.
John Wick (2014)
"Lidi, třeste se, železnej Wick běhá po lese. Stromy poráží, ženský jako sudy naráží...." na melodii Black Sabbath - Iron Man.
Backcountry (2014)
Medvědi nevědí že turisti nemaj zbraně...
99 domovů (2014)
Otázka je - kde je ta čára kterou nepřekročíš?
Ono žije (1974)
Kdyby to bylo podle skutečnosti, tak bych tomu dal jednu *
Tulák z širých plání (1973)
Kravina na n-tou, ale C.E. prostě umí dát těm nesmyslům svůj xicht (tedˇ nemám na mysli jeho xicht), takovou drsnou poezii....
Zmenšování (2017)
Tak todle je ňák nad moje myšlení...tákovou slátaninu zbastlit, to je na Voskara...
A Walk in the Woods (2015)
Tohle by mohlo mít tři hodiny a nenudil bych se. Mám trochu podobnej vztah s kámošem v Calif.. Celkem překvapující že spolu ten vejšlap vydrželi.
Věrná až za hrob (2022)
Od Dutch bych čekal něco lepšího než tudle slátaninu.