Recenze (107)
Poslední boj Ransoma Pridea (2010)
Tak tenhle film má zajímavý casting pěkné lokace pěkné kostýmy super přestřelky fajn nápady příjemnou brutalitu.........................................Tak proc je to zatraceně dohromady taková píčovina?Kde se hergot stala chyba?
Ripper Street (2012) (seriál)
tak pilotní díl sem shlédnul s pusou dokořán a zbytek první řady zhltnul jedním dechem píííííís móóóór
Highlander 5 (2007)
odporná zrůdnost vyděl sem tedy uniklou verzi takže netušim jestli to ve finální ňák pořešili ale tohle byl výblitek neskutečnej
Kouř (1990)
Vyjeď svině nebo pána umažeš!!!!!!!!!! nejgeniálnější česká komedie vůbec pan homoTroška by se měl podívat jak to má vypadat než nás zase oblaží nějakým výblitkem.
Irská odplata (2009)
pokus o plagiat Ritchiovki ale uplne nevisel dopadlo to tak nak prumerne......
Suprhrdina (2008)
Ano je to picovina ale doháje je sakra zábavná fór s přesejpacíma hodinama mě fakt dostal.
Osamělý jezdec (2013)
Piráti z prérie 5 -Prokletí černého zajíce..........proste místo lodí tam dali akorát vlaky
Mravenec Z (1998)
Nenávidím animáky ale ad mě reaper sejme kosou tohle je dobré
Beze stopy (2002) (seriál)
čtvrtá hvězda je za Poppy..............nezemská kůže:-)
Nebezpečná rychlost 2: Zásah (1997)
Jason Patric na to fakt nema.....asi nejvetší slabina tohohohle béčka