Recenze (302)
matka! (2017)
Na mě moc uvřeštěný film. Vizuálně pěkný.
Temná věž (2017)
Nezajímavé, místy nudné, knihy jsem nečetl tak nemohu ani porovnat.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Pro mě oddechovka na jedno podívání, víckrát už to vidět nemusím.
Válka o planetu opic (2017)
První díl byl super, teď už na mě těch opic až moc
Baby Driver (2017)
Tohle se opravdu povedlo, vůbec jsem se nenudil, a to je co říct u filmu kterej má stopáž bezmála dvě hoďky.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Po první sérii zatím hodně dobrý, jde se na druhou :)
Zabít Gunthera (2017)
Děsná chujovina, Arnold se úkáže až úplně na konci filmu kdy už není co zachraňovat
Kapitán Bombarďák ve filmu (2017)
Dost dětskej animák
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Film co moc nezaujme, ne že bych se u něj nudil, ale ani náznak jakéhokoliv nadšení.
Loganovi parťáci (2017)
65 procent