Oblíbené filmy (10)
Interstellar (2014)
Dokonalý trik (2006)
Kick-Ass (2010)
Temný rytíř (2008)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Návrat do budoucnosti II (1989)
Počátek (2010)
Mizerové II (2003)
Tenet (2020)
Tenet je ambiciózní dílo kde ani samotný Nolan se nesnaží, nic vysvětlovat, na emoce se nehraje a nechává jen všechno pro "cítit" a to se mu narámně daří. Normální akční scény mě po tomhle filmu už asi budou jen nudit, protože nic lepšího už asi jen tak neuvidím jelikož inverted akční scény i neakční jsou oku lahodící, neboť se toho nedá nabažit. Nesmím zapomenout na soundtrack, který mě nenechal vydechnout a přikoval mě k sedačce a úžasem jsem hleděl na výbornou kameru, perfektní casting a hrátky s časem které nemají obdoby. Tohle všechno má svojí daň a Nolan za těch 150 minut nic pořádně nevysvětlí, postavy nemají dostatek prostoru a nemusíte, to zcela pochopit čímž chápu ostatní, kterým to úplně nemusí sednout. 'Don't try to understand it. Feel it.'