Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
Lepší než knížka(jako málo co). 5 gigantických podtržených hvězd!
Highway (2002)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Nejskvostnější přehnanost na světě! Cherry Darling je sexy i když nemá jednu nohu a El Wray je nepochybně největší frajer. Koneckonců... on nikdy nemine.
Rocky (1976)
Nejlepší z nejlepších filmů!!!
Requiem za sen (2000)
Hodně emotivní a psychicky náročný. A ten konec mě uplně dostal...názorná ukázka toho, jak můžou drogy zničit život různým typům lidí. Film je pro mě skvost, ze kterýho sem nemohla dlouho spát.
Trainspotting (1996)
Sin City - město hříchu (2005)
Gauneři (1992)
Muj nejoblibenější film od Tarantina. Za mě ještě lepší než Pulp fiction.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Chtěla bych najít slova pro to, jak je tenhle film perfektní, ale je to hodně těžký. Ty herecký výkony sou famózní no a příběh má takovou hloubku! Zkrátka když nejdeš s davem, tak tě zpacifikujou. Randle McMurphy = největší frajer!