Recenze (752)
Nejšťastnější holka pod sluncem (2022)
Část v minulosti je zajímavá, bohužel část v současnosti je výrazně slabší. Mila Kunis vs Chiara Aurelia - 0:1.
Baletka (2023)
Okopírovat Johna Wicka není tak jednoduché jak by se mohlo zdát. Snaha se sice cení, ale na akční film to nestačí, bohužel.
Oktopus (2023) (seriál)
Seriál Oktopus se inspiruje modelem vyšetřování odložených případů. V seriálu je spousta pro a proti. + Je vidět, že televize se nebála poctivě zafinancovat a na výpravě je to znát. + Námět diváka pokaždé bere na nová neokoukaná místa. - Scénář je strašně moc nedomyšlený a nastávají momenty "to jako myslí vážně?" tam to chtělo korekturu a také lepší rešerše. - Herecké výkony jsou spíše slabší (hlavně Marika Šoposká). + Pak se ale objeví herci co nemusí přehrávat a krásně to zapadne (Kryštof Hádek) +- Miroslav Krobot předvádí svůj standard. Celkově spíš spokojenost, ale další díly vyhlížet nebudu.
Overlord (2018)
Začne to hezky, ale skončí to nehezky.
Láska ve vile (2022)
Hlavni hrdinka je fakt kráva. Škoda.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Myslím, že finální hodnocení budu muset uladit podle toho jak to Christopher McQuarrie všechno zakončí ve dvojce... (CZ titulky) Rozpočet: $291 miliónů, Tržby: $122,45 miliónů.
Velký dar (2017)
Škoda, že Mckenna Grace v hlavní roli neumí moc dobře hrát :-/
The Last of Us (2023) (seriál)
Na seriálu je vidět ohromná snaha HBO pomocí hromady peněz z toho udělat událost. Škoda, že neinvestovali více do pořádného scenáristy (Craig Mazin opravdu není dobrý) a dramaturga. Základní zápletka není špatná, ale ten scénář místy hodně drhne a kupí nelogičnosti. A případně by si také grafik mohl nastudovat jak vypadají léta opuštěné objekty. Ono je to celé vlastně jen na efekt, ale holoubku to nemá. Škoda.
Rod Draka (2022) (seriál)
Neuvěřitelně dlouhé a nudné čekání na to, že se nic nestane... Spousta načrtnutých cest.... které k ničemu nevedou.