Poslední recenze (3)
Počátek (2010)
Počátek: Mistrovské dílo Christophera Nolana. Skvělé efekty, které dokážou vyrazit dech. Řekl bych že film má slušnou zápletku díky které vás film nepustí až do samotného konce a když už je řeč o konci, jestli bylo cílem tohoto konce totálně zmást diváka a donutit ho tak, aby si toto dílo pustil znovu , tak se mu to povedlo. Co se mě týkalo, tak jsem musel dávat pozor po celý tento film, protože film neustále pádí v před a jde se v něm lehce ztratit. K tomuto velice dobrému zážitku velkou mírou přispěl nadprůměrný výkon Lea Di Capria a Josepha Levitta Gordona, ale co se týče Toma Hardyho, který se tam z mého pohledu trochu ztrácel, tak jsem mírně zklamán .
Americký sniper (2014)
Už jako malý jsem si hrál na vojáka a až do současnosti mi k nim vydržel obdiv. Bradley Cooper byl opravdu skvělý a o kvalitní akci taky nebylo nouzi. Sem tam se tam vyskytla taky nějaká ta domácí scéna, která mi ale vůbec nevadila, protože tím film trochu zpomalil a tím víc jsem se těšil na další legendární turnus. Jediná věc, která mi trošičku vadila je to, ze vzhledem na jméno filmu jsem čekal trochu víc té snajpeřiny.
Bronson (2008)
U tady tohodle filmu vlastně nedávám 5 hvězd ani tak filmu jako mistrovskému hereckému výkonu Toma Hardyho. Ano, mám pro Hardyho trochu slabost, ale i tak by měl každý inteligentní kritik uznat, že to zahrál víc než slušně . Určitě je plno lepších filmů ,které ode mne nemají 5 hvězd ale jak sem říkal; Hardy mě natolik překvapil ,že jsem nemohl jinak.