Recenze (551)
Havěť (2023)
Docela slušný začátek,děsivý pavouci a otravná francouzská mladež. Když už tam byla policie a střilela,tak toho moc nebylo z akce vidět. Spiš se kamera zaměřila na dvojici ustrašených v autě misto akčni přestřelky :( I tak fajn pavoučí horor. 6/10
V zajetí (2020)
Podobne jako serial Ohaleni. I tak to bylo dobry. 7/10
Kaskadér (2024)
Tak tohle byla jizda :D Pocta kaskadérům a skvělá dvojka Gosling a Blunt. Bavil jsem se. 9/10
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Zasloužena chvala. Povedený herní serial. Čekam na druhou řadu :) 8/10
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Dost dobrej posledni díl. Tak šup sem s druhou řadou :)
Fallout - Past (2024) (epizoda)
Vault obývaji prostě magoři :D
Sbohem, Země (2024) (seriál)
Čekal jsem něco jineho.... a ještě to má 12 dílu :D
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Eva Green umí hrat mrchy. Překvapivě dobří mušketýři. 7/10
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Klobouk dolu co dokázal. Klidně to mohlo být delší a ukazat víc ze zdolavani vrcholu :) Tak přiště je da 6 měsicu :)
Šógun (2024) (seriál)
Jeden z nej serialu co jsem letos viděl. 9/10