Oblíbené filmy (9)
Kamarád taky rád (2011)
Matrix (1999)
Gravitace (2013)
500 dní se Summer (2009)
Vetřelec (1979)
Vetřelci (1986)
Pod zemí (2014)
Horor typu "As Above,So Below" jsem dlouho hledal.Je to právě ten pocit stísnění díky kterému se mi film tolik líbil.Opět jako u některých filmů,je atmosféra z pohledu kameramana.Díky tomu si tento film zasloužil moc pozornost.Opravdu jsem se bál,několikrát jsem se lekl takovým způsobem jako snad nikdy.Tento film měl ovšem i velmi povedený příběh.Hledání kamene mudrců?Proč ne.Bylo to osvěžující,bylo to napínavé a bylo to děsivé.Jen mi tam chyběl ten pocit po tom.Jako že bych se potom bál usnou to ne...a to mě lehce zklamalo.Ale jinak horor s dobrým příběhem a atmosférou takže spokojenost.
E.A. Poe: Podivný experiment (2014)
Film ze začátku a středu drží celkem obstojně. Příjemné a sympatické herecké obsazení do výborných charakterů. Děj odbíhá až překvapivě rychle. Ale zároveň příjemně přehledně. Ovšem co vás u tohohle filmu musí naprosto nadchnout je poslední půl hodinka. Za dvacet minut si myslíte, jak krásně se ten příběh uzavře a pak PUF. Obrazovka zčerná a začne to pravé ořechové. Jestli vás posledních pět minut filmu alespoň lehce nepřekvapí, tak už vážně nevím. Tak výborný a smysluplný konec se u filmu jen tak nevidí. Jakoby to vše do sebe naprosto dokonale zapadlo a vy jste najednou všechno pochopili. "Eliza Graves" aka "Stonehearst Asylum" aka "E.A. Poe: Podivný experiment" vás musí nadchnout. Pokud tedy máte rádi kvalitní zápletku, totálně odbourávající konec a kvalitní herecké obsazení tenhle film je to pravé pro vás. Teď se ještě vrátím k jedné věci co mě zaujala. K té romantické zápletce. Ta i v prostředí psychiatrické léčebny je naprosto geniální. Vlastně celý film je o bláznivé lásce. A bez ní by ten film nebyl ani z poloviny tak dobrý, jak vlastně skutečně je.