Poslední recenze (10)
Gotham - Horší než zločin (2015) (epizoda)
Zatim nejlepsi epizoda, za obe serie. PS: Penguin je bozan.
U Kulatého stolu (2019) (pořad)
Bohuzel musim brat veliky zretel na to, jak na mne "moderatori" tohoto pocinu pusobi. Mit vcelku zajimave hosty je fajn, ale stale to neprepere ten fakt, ze kuci jsou nesympaticti a vubec k nim tento zanr poradu nesedi. Ale tak co, na internetu je podobnych rychlokvasek v neuveritelnem mnozstvi, tak si clovek jiz zvykl za tech par let. Proste to neni ono, radeji bych spachal harakiri, nez poslouchat tyhle dva.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Snimek nejspis splnil me ocekavani, jelikoz jsem po 40 minutach nevedel o svete a v klidu jsem si drimal. 10/10 - spanek na urovni. Dekuji p. Doktor.