Poslední recenze (932)
Sobík (2024) (seriál)
Jeden z nejelpsich Netflix pocinu za hodne dlouhou dobu. A nejlepsi na tom je, ze kdyz si poutstite prvni dil, vubec ale vubec netusite kde vas tenhle pribeh vezme a jak moc vas hluboce kopne do mist do kterych ani nevite, ze je to mozne. Vynikajici scenar, dialogy, postavy, herecke vykony i rezie.
Den díkůvzdání (2023)
Eli Roth se vyznamenal. Je to typicky slasher, ktery uctiva a cituje snad vsechny zname horrory (od Halloweenu, Scream pres Final Destination a Tajemstvi lonskeho leta) a dela to velice dobre. Je to jeden z tech filmu, kde si muzete uzit i (cerny) humor ale hlavne hodne krve a brutality. Jestli se box office podari, mame tady kvalitni francizu na Listopad aspon kazdy druhy rok. Otazkou je, jakym smerem by se to ubiralo. Je to hloupe, vtipne, krvave, napinave a vse mezi tim. Uzil jsem si to!
Hádkovi (2022)
Nemuzu se rozhodnout jestli je to problem scenare nebo rezije, ale me tam chybelo vice udernych scen! Vlastnici, i kdyz pres karikaturovost, dokazali kopnout do hodne odlisnych povah, tady se spise preslapuje a resi se blbosti (papirek, nove auto atd) a ja to chapu, princip je, ze se lide kvuli prkotinam hadaji, ale zde mi to nestacilo, bohuzel.