Recenze (101)
Tím tvrdší je pád (2021)
Co to mělo být?
Xtremo (2021)
Dost průměr, navíc kamera nic moc, akce buď urychlována nebo naopalnkezrychlena a tím pádem pomalá už na pohled... 2/3 protože to nebylo zas úplně nudný...
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Některé díly slabší některé lepší, celkově ale fakt slabej průměr...
PSY: Gangnam Style (2012) (hudební videoklip)
To už tu vážně budeme hodnotit i videoklipy?
Mosul (2019)
Arabáčskej sranec plnej idealistickych keců o tom jak jsou to vlastně dobří "lidé"
Sezn@mka (2016)
Tak tohle napsala tupá zhrzená feministka. A product placement pražskýho bordelu asi taky nebude náhoda. A to že 50 letá Gondíková s Kubelkovou jsou tam asi nejhezčí herečky mezi těmi co mají vystupovat jako "kočky" je taky smutný. A to jsou jen banality oproti zfušovanýmu .. všemu.. co filmařina kdy propagovala. Ani náznak čehokoliv co by mělo přitáhnout oko...
Americký vlkodlak v Londýně (1981)
1* a druhá za boobiees Jenny Agutterové
Smrt v červeném jaguáru (1968)
nebylo to špatné, chybí tomu ale ta bondovská elegance
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Na true story trochu moc neuveritelne, ale jinak sympaticky filmek
Sněžná dívka a temný krystal (2015)
Nic proti pribehu, vyberu hercu a jejich hrani... navic asijsky kocicky jsou supr ale to CGI je jsko trn rovnou do oka