Poslední recenze (10)
Vlak do Pusanu (2016)
Tak takhle kvalitní zombárnu jsem neviděl už nějaký ten pátek, když nepočítám Světovou válku Z. Ano sice ho sráží pár zbytečných chybek a momentů ale rychlé tempo, dobří herci a úžasně zpracování zombíci to skvělé vynahradí, takže film nenudí ani minutu:) Určitě doporučuji :) Můj top 3 film
Holidays (2016)
O stupeň slabší než Tales of halloween. Ztvárnění významných svátků v hororové podobě byl dobrý nápad, bohužel ani jeden příběh nedopadl úplně nejlíp. Za zmínku stojí jen Sv. Patrik a Nový rok ...Valentýn 1* Sv. Patrik 3* Velikonoce 1,5 * Den matek 1* Den otců 2* Halloween 2,5 * Vánoce 2* Nový rok 3*
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Typická akční blbost od Asyla, ale jak první tak i druhý díl byl svým způsobem něco naprosto úžasného.