Recenze (478)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Skoda,ze hodne lidi nepochopilo jak trefnou a zabavnou sondu do male ceske polistopadove duse se Chytilove podarilo natocit.Smekam!.Je to stejne jako u Samotaru jenz taky nejsou klasickou komedii(ikdyz i takhle uspeli)a v zaveru pusobi celkem horce.Polivka x Donutil(ten kontrast!)jsou naprosto uzasni!Tak...a ted si Vas kupim secky!
Carlitova cesta (1993)
Dalsi uzasna gangsterka s jako vzdy uzasnym Al Pacinem(tentokrat mu take dokonale sekunduje Sean Penn)a kouzelnou P.A.Miller.Celkem smutny film o snech a minulosti.Skvela kamera,dobra hudba-exceluji hlavne v posledni pul hodine,ktera je sama o sobe dokonala!+paradni zaver.Mno moc me to nadchlo..Sbohem Davide,mas skvele vyhlidky
Kletba bratří Grimmů (2005)
Misty dost horrorova komedialni pohadka se skvelymi exteriery.Hlavni herci to dle me zvladli slusne,ale chyby bych videl v zbytecne dlouhe stopazi a hroznych tricich(smarja co ten vlk?)JInak propojeni pohadek a ,hororove, atmosfery se mi libilo a celkove jsem se nudil minimalne.Dobre minirolicky i s dulezitou ceskou ucasti.)Velice povedeny dabing!!celkove nevim cim to je(mozna tim ze Giliamovy filmy se mi vzdycky libily)ale je to spiz za 4* nez za 3*
Přes noc třicítkou (2004)
To je na me moc
V zajetí rychlosti (2005)
Velmi dobre.Zabavna road-movie s uzasnym Hopkinsem.Skvele jsou natoceny zabery ze zavodu-pohladi to po dusi.)75%
Telefonní budka (2002)
Dalsi z filmu jenz je v originale(hlas K.Sutherlanda)dokonaly-preklad srazi min. 1 hvezdu
24 hodin (2001) (seriál)
I pres odpor po masivni Novacke kampani jsem zhledl prvni serii..A musim priznat,ze se me to opravdu hodne libilo.)herecke vykony vetsiny zucastnenych jsou skvele,scenar dobre vymysleny(ikdyz nekdy je toho fakt moc)+zaver88%..po 2he serii sve rozhodnuti rozhodne nemenim a i neco prihodim(90%)skvely D.Palmer-celkove akcnejsi,naslapanejsi,zamotanejsi atd-na serial opravdu skvele..tak documena 3ti serie a pro me asi nejslabsi,nevim jestli proto,ze uz jsem toho videl tolik?kazdopadne porad skveli Sutherland a David Palmer,prijde mi ze se zlepsila vyprava a vyrazne i hudba,hlavni ohrozeni je dobre ale prvni pulka mi proste prisla dost nudna,naopak nekdy rano(incident v hotelu,Ryan Chapelle)jsem ziral s otevrenou pusou a vrnil blahem-a tak sem se s ocekvanim vrhl na posledni 4ri hodiny,ktere me ocekavani bohuzel nenaplnily-tzn tentokrat jen 65% ale 3ti DVD(tzn nekdy rano)mozna nejlepsi ze vsech 3 serii..whau tak po 4te sezone opet zacinam Jackovi likvidatorovi naplno fandit!tentokrat jde akce naplno a v celem dni je mnoho opravdu povedenych(wtf)momentu.Skvely je zaporak a samo opet Jack,David Palmer ci nove dosazeny president.Nocni a ranni casti jsou vyborne a konec s skvelou zapletkou se povedl na vybornou-zaverecny zaber rovnez.85%Fakt se tesim na 5tku!P.S.:jinak je sranda jak nekdo hodnoti serial co ma 6-7sezon po dvou dilech:)chybi mi poslednich par dilu 5. sezony a vim,ze bude nejlepsi!sice bez Davida Palmera ale se stejne skvelym Loganem i vsemi ostatnimi herci(potesi Sean Astin z LOTRa)zamotanou zapletkou a nekolika pamatnymi momenty 96%
Nepohodlný (2005)
Krasne i smutne..dalsi z filmu u kterych jsem si uvedomil,ze se mam vazne skvele..Ralph Fiennes je uplne dokonaly(a opet se divim,ze Akademie zaspala)skvely pribeh+uzasne natocena Afrika..je to fikce?nebo ne?kazdopadne to ukazuje,ze neco v dnesnim Svete nejni v poradku..
Lovci pokladů (2004)
Nejblbejsi film s Cagem co jsem videl-a videl jsem jich dost
Hranice života (2005)
Kdyby to bylo tak napinave jak jsem si celou dobu pral-tak dam i 5*.Pribeh je cimdalvic zmateny a vy touzebne cekate na osvetlujici pointu-to se sice protahne ale nakonec to dobre dopadne.V dnesni ,zaplave, podobnych filmu je ta pointa i originalni.Jako vzdy skvely McGregor,krasna N.Watts,3ti do party rovnez skvely...Nektere ,strihy, jsou unikatni!Podobne jako v Milujte svého zabijáka