Recenze (478)
Vzpoura v Seattlu (2007)
Vytecny film s hromadou vybornych hereckych vykonu(pro me top Woody Harrelson)Ukazuje zavazny konflikt ze vsech moznych uhlu,ikdyz by se dalo rict ze je jednostranny(anti.)Ovsem diky paradnimu scenari a nekolika vytecnym dialogum exceluje-nedivil bych se kdyz pujdu priste na 5*Whaw ted sem si vsim,ze je to extradebut!masove sceny atd-gratuluji:)Od tehle udalosti uz uplynula radka let,ale nejsem si vedom ze by se neco zmenilo
Oko bere (2008)
Snad jen vykony Spaceyho a Fishburna vycnivaji trochu nad prumer..jinak je to naprosto predvidatelny film
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Jiny Hulk nez jsem ocekval.Zacatek vypadal slibne,konec to vsak slusne pohrbil.Zachranuje to Edward Norton a slusna vyprava/triky.Nakonci se vsak mlati dva plastelinovi obrici-to jsem se smal.Cela tahle postava Hulka asi nelze udelat jinak nez aby vypadala takhle hrozne digitalne 55%
Stalo se (2008)
Presne tak-zrucne natocene avsak scenar to je srandy kopec.Toto jeste zachranuji dva hlavni herci.Kde jsou Shaymalanovi propracovane scenare s vybornou pointou?Tady jsem se u mnohych mist hlasite smal a to asi neni dobre..50%
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Je to krasna vzpominka na mlade dobrodruzstvi!avsak neco skripe ikdyz presne nevim co(mozna az moc digi tricky)herecke vykony jsou super(Ford x LaBeouf,John Hurt)komicke prvky se taky celkem povedly..ale snad prvne v zivote me zklamal Williams(samo krom legendarni melodie)sam nevim ale rozhodne nejsem odvareny jako z oblibene trilogie(prece jen cas postoupil)70%
VALL-I (2008)
Prvoplanovity dojak-Pixar se zasekl na jednom miste(asi od Uzasnakovych)toci technicky dokonale,ale pro deti
Temný rytíř (2008)
Co rict kdyz vse uz bylo receno?mno nic moc:)dokonala filmarina(hlavne kamera)skvele odehrana,bez vetsiho hlucheho mista a s vybornou najizdejici hudbou..Nejlepsi film ale rozhodne ne(neni to ani nejlepsi Nolanuv film)-2 zaporaci jsou az moc a v zaveru nedostane ani jeden poradny prostor..itak jednoznacne predcil nej Spidermana 2=92%.Samozrejme Heath Ledger jeho vykon po nekolik shlednutich nema obdoby..kolik jsem ti zabil pratel?
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Goaluld a McGyver cestuji vesmirem..mno sranda
Most do země Terabithia (2007)
Jeden z nejlepsich detskych filmu,ikdyz spize urcen uz tem odrostlejsim.Hlavni predstavitele to zvladli na vybornou,coz u podobnych filmu neni vubec pravidlem 70%
V Bruggách (2008)
Velke prekvapeni-uzasny debut.Podporeny dokonalymi hereckymi vykony vsech(vsak Farrell se svou roztekanosti a prizvukem exceluje,Clemence Poesy zvlastne krasna)skvelou atmosferou vanocnich Brugg,padnouci hudbou,vyspekovanym scenarem a dialogy.Zvlastni film-VELMI cerna komedie.Fuckin fairy tale in Bruges