Recenze (149)
Mamma Mia! (2008)
Tak blbá blbost že mi to připomíná Troškovy filmy. Babotřesky po anglánsko-americku. Jedna * za prostředí a * napůl za obsazení napůl za hudbu, která už mě taky vlastně moc nebaví. A obsazením snad jen pánská část, ta dámská kromě Meryl 😝. Prostě hovadina 😀
Mentalista (2008) (seriál)
Nechápu proč nám Nova servíruje pořád dokola tuhletu kravinu s nesympatickými herci.
Doktor Martin (2004) (seriál)
Myslel jsem že něco tak děsnýho uměj jenom Češi, ne, když se do toho pustí angláni - dokážou nás odpadem docela napodobit. Hlavní hrdina je přímo odporný nesympaťák.
Noční zvířata (2016)
2 hvězdy pouze za příběh z knihy, leč mdlý a neoriginální, ale pořád bavil víc než nudící se hrdinka A.Adams, tuhle část si mohli odpustit ale potřebovali to něčím nastavit, no asi jim to dost lidí sežralo ale já ne, nějakou paralelu, nebo souvislost jsem neviděl, tak mě to přišlo tak nějak zbytečný. Tudíž moje hodnocení: polovina filmu - polovina hvězd, tedy 2,5 zkrouhnuto na 2, víc ne. Tolik na vysvětlenou. Pozitivum: Na samym začátku filmu jsem se i zasmál a to to neni komedie.
Jak to dopadlo!? (2017) (pořad)
Špatně. Zajímavé - 4procentní pořad s 4procentním Musilem..... NinonL - co to je za matroš co hulíte?
Drazí sousedé (2016) (seriál)
Tomuhle se řiká televizní humáč na prázdniny.
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Proč!
Cukr, med a feferonka (1980)
Bláznivá ale dobře propracovaná (včetně hudby) solidní a zábavná komedie se skvělými herci a jejich výkony.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
Nechápu jak se na tyhle bezduché kraviny může někdo dívat. To je fakt to poslední na co bych přepnul.
Vyhrál jsem v loterii (1989)
Nova tento film ponižuje (jak je zvyklá) tím, že filmem zaplácává noční a raní vysílání. Ať si to zaplácává svými vlastními pořady nebo přihlouplými kriminálkami. Navíc věřím že by ho lidé viděli radši, než stokrát omývané americké komedie apod.