Recenze (464)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
25% - toľko patosu po kope.....
Šógun - Podvolen cizí pěsti (2024) (epizoda)
Zatiaľ najlepší diel série.
Gran Turismo (2023)
75% , Dalo sa vytlačiť viac ale ono im stačilo točiť do 10 000, nech im ten motor nebuchne ...
Bledé modré oko (2022)
65% veľmi pútavá atmosféra a geniálne fungujúci Bale, jeho kamarát Edgar asi sral každého, je proste fakt chudák čudak, len pri pohľade na pravého Poeho, asi nebolo možné vybrať lepšiu podobu. Celkovo ale tomu chýba v druhej polovici spád a to počiatočné tajomno. Ja som ale bavil.
KIMI (2022)
60% slušný materiál a chýbalo tomu ako celku dosť. Nezachránila to ani sympatická hlavná postava.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
80% príjemné a oku lahodiace , nič som nečakal a dostal som príjemnú zábavu i keď o D&D viem holé prd.
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
50% nechať ich viac spolu, prvých 40 min preskočiť a použiť všetko čo bolo ako nepodarené v titulkoch. A možno by to malo 65% , furt menej ako Jackyho vek, skoro 70, klobúk dole.
První člověk (2018)
85% ide to aj bez ovácie a dokonalosti prikrášľovať vydarené, ono nás vždy niečo posúva vpred a táto sonda do rodinnej duše ktorá stratila niečo väčšie ako je Mesiac , poteší a zabolí. Dokonalosť film tkvie v jeho smútku a bolesti normalnosti, toho co je často neviditeľné a my máme možnosť, nahliadnuť na to. A práve preto tam ta vlajka nebola. Ako dobre. A klobúk dole za stvárnenie pani Amstrongovej.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
75% veľmi pôsobivá animácia a zjavná inšpirácia spidermanom od Moralesa. Často cool reči fungujú na publikum 10+. Do prvej polovice to funguje super, potom je to trocha chaos. Každopádne je tu ukážka, že sa to dá inak. Idem si objednať jednu salámovú ....
Stvořitel (2023)
65% emocionálne i vizuálne veľmi bohaté, trošku iný casting to chcelo ale mne sa to cez tú sadu chybičiek i tak páčilo