Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Horor
  • Animovaný

Recenze (725)

plakát

Zóna zájmu (2023) 

Není to zas tak dávno, co jsem sledoval video fotky s temnou historií, a na jedné byl jak Rudolf Höss a další krutí velitelé Auschwitzu, co se na fotkách velmi radují ze své každodenní práce, oslavují, ležérně odpočívají v křesle, a opékaj si nějakého žida, a asi nejhorší poznatek z celého videa mám, že se takovým zrůdám nic do jejich smrti nestalo, a nikdy za to nebyli stíhání, a neumřeli tečkou do zátylu ale přirozenou smrtí stářím. A člověk nemusel vidět v podstatě žádné odpornosti, kterého museli přesvědčit, co se dělo za zdmi Osvětimi, ale ten fakt že zrůdy můžou nosit i lidskou tvář, a svobodně procházet ulicí mezi lidmi. Co jsem si vzal ze Zóny zájmu? Asi jen, že hodina dějepisu byla někdy o dost záživnější učivo, hlavně pokud to učila naše úča s poprsím číslo pět, s průsvitným tílkem. Zóna mýho nezájmu, sorry. Přál bych si to o mnoho černější, jen aby to později nesklouzlo do nechtěné sebeparodie. Ale za ten nápad jakože Truman Show  but Schindlerův seznam, proč ne.

plakát

Zbouchnutá (2007) 

veletrapné buranské kondomedie, kde většina otylých, hlasitých a blbých amerikánů jen žere na tři lopaty hrancle s čedarem, cpou do sebe čtyřpochodové burgery, div jim nevyvolaj mrtvici z těch mrtvých kráv, pošahaně nechutných knedlíčkových xichtů co uměj jen hulit, chlastat nechutný americký pivo, u toho prcat naboxované umělé kozatky, s třikotem americké vlajky, co umějí napočítat prsty na jedné ruky, na té druhé mají velké mastné donuty s růžovým posypem, mají na zádech em-šestnáctky a ujebávají se o komediích o tlustých vyžraných vepřových hlavách jakou jsou oni sami.. to je stejný případ jako u té báječné komedie, co baví svou stupiditou, až se mi pobradek párkrát zastřásl.

plakát

Chudáčci (2023) 

Čím mě ten řecký Gyros Lanthimos už může překvapit? Osobně jsem bizarním filmům, které mají uměleckou hodnotu, ať už trochu nekonvenční dal šanci, a tady jsem stopoval minuty, kdy Chudáčky vypnu, a bylo to skoro po závěrečných minutách. Pokud vezmem něco z řeckých bájí nebo legend, tak Promethea a jeho vážnost, Afroditu jako největší kurvu na hoře Olymp, a boha Érekce, teda Eróse, a vyjde z toho prkenná podlaha Emma Stonová, jako Bella Baxterová. Co má v hlavě doslova nasráno, a všechna prolitá krev jí netýká do mozkové šediny, nýbrž do kundí štěrbiny, a zahrává notoricky oskarově katolickou školačku z porna vážně ukázkově, a taky abychom zjistili, že režisér má v posteli nedořešené matčino-ešus. Pak se zjeví Mark Raffaelo, a tam začíná pravá bašta. Začíná cesta kolem světa, a pokud víte co mám na mysli, ano odhalí se všechno, co legálně všichni budou akceptovat, a nemusíme pornoherečky pohrdavě nazývat kurvama za peníze, protože každý si chce zahrát ve filmu řeckého Polanskiho. Na jednu stranu, kolik postelových scén se dá narankovat od kurevníka Paula Varhovena nebo labužníka Kubricka, když to celé se dá napěchovat do jednoho tsatsiky gyrosu? Příběh se doslova umrdá k smrti, a aby to nebylo jen o tření medu na pinďoura, film byl o víc snesitelnější než incestní Špičák nebo Humr, ale i ten posvátný jelen byla sračka. Každopádně, moralizování padá do kolem, Chudáčci jsou zajímavým eposem o moderním zpracováním Frankensteinovy dcery, otázky na tělo a vzájemného objevování, a jestli se potěšení dá definovat jen sexuálně, nebo mnohem hůře. A Emma Kamenová byla šukující. Kámošova reakce - prostě, se tam furt mrdá.

plakát

Nahota na prodej (1993) 

Zlaté devadesátky. Takhle, pokud si česká filmová odnož odnesla to svoje v šedesátých letech, za dobu kdy český národ dostal dva oskary, vyprodukoval pecku za peckou jako Ikarie XB 1, Vyšší princip, Miloš Forman obecně, Truchlivý Bůh nebo Ostře sledované vlaky. Pořád je to jen zlomek opravdu zlaté éry, kterou česká žumpa už nevytlačí z hlíny. Po sametové revoluci vznikla pro masochisty trochu jiná podnož, která přinesla opravdu hodně confused, a divné filmy, která jen reflektuje tu divokou dobu devadesátých a nultých letech. Mezi ně patří i Nahota na prodej. A skončilo to někdy do dob posledních Bastardů, nebo Toulové Jak se moři revizoři. Konec recitace. Začátek tenhle odpadní éry započal, možná i fuckt že si odteď mohl každý natáčet svobodněji každou píčovinu, kterou leckdo napadlo, a spojily se do toho i komerční žumpy dnešních nejsledovanějších televizí. Obchodování s černým masem, šukání výfuku od auta, policejní brutalita, skinhead má větší právo na život, a může kandidovat do sněmovny, Jonák co měl stejnou moc a tuny šlapek, diskótek a sexu, jako Escobar v osmdesátkách, německé sado maso porno, prostě to co se do bizarních divokých devadesátek patří, a ještě přijde. Asi vím od koho se inspirovali Bastardi.Vít Olmer, Mandragora, Byl jednou jeden polda, Klíč, Kameňáky, Ján Novák nebo Maghnusek. Just filmy s velkým F, co se dostanou do každého festivalu otrlého diváka. Dneska by se takové filmy už točit nemohly.

plakát

Karaoke blues (2023) 

Dva hnojaři, co nevedou smysluplnou debatu každý den, ale věří v dobro lidstva a míru na zemi, jsou komicky tragičtí, ve všech norem života. Finové jsou jinačí bojleři, a takovou největší romantiku jsem neviděl od dob Hříšného tance, a neměl zároveň nutkání pustit si rádio Blaník. Černo absurdní love story, Finsko je můj nový crush ❤️

plakát

Cashback (2006) 

film pro běžného otrokářského dělníka v supermarketu.

plakát

Jedeme na teambuilding (2023) odpad!

Za 1). Není to horší než všechny Kameňáky, Babovřesti, ukradené Dagmary, moření revizorů, ani žádný díl Playgirls. Za 2). Vypnout mozek je nejvíc relevantní pojem, který vám doporučuji absolvovat před filmem v podobě vypít fakt hodně škopků, zabalit si mariánku do kusu alobalu, a být připraven na nejhorší. České komedie už našli svoje dno, to se nedá už ničím prohloubit ani horším filmem, který tu vychází nejméně pětkrát do roka. Povětšinou to jsou produkované filmy komerčních žump Primy, a tv hoven. Tohle je jen český mutant rumunské východní sračky, které scénář někdo hodil do Google Translate, a upravil podle svého, aby zapadalo do českých dolin, casting veskrze jen na objednávku, kdo z provařených herců si klesne na své dno, a nejvíc mi je líto Kotka, který se z nich šetřil nejvíc, aby nemusel šukat vykostěnou vyzáblinu Polívkovou. Stydím se, že člověk podobného intelektu jako já, který doufám že má filmový vkus, i když jsem odkojenen na trapné americké inscenace, a televizních výplachů své doby, ale pokud mi 2 ze 3 kamarádů řekne, že se u toho bavil, a doporučuje mi film, že se budu královsky bavit, stop it, get some help. Degredace všeho, v čem jsem doufal, že se trochu zlepšujeme. Zlatej Tonda Blaník! Na konci jsem čekal buď velkou orgií, kde bude přežraná Evelyn mrdat macatým pérem do Prachaře, nebo fackování jak v senu a pár facek. Ještě aby z hrobu vyběhla Škopková a vrazila facana řezisérce po píči.

plakát

Tancuj Matyldo (2023) 

Přišla v noci - Netflix adaptation. Film je noční můrou pro každého syna, co má špatné vztahy s mámou. Přišla v noci byla dost černou ale mrazivě přesnou alegorií o senilní vykostěné mrtvole, co vydává pomalé výdechy z huby, a smradlavé výfukové plyny z řitního otvoru, a tohle je zase moc, jak to bolševicky nazvat “hollywoodsky”? Je na to správný termín. Zkrátka, film jakože koukatelný, zachraňuje to Roden, ba jediný česky herec, nebo jeden z českých herců, co to z české doliny dotáhl i dál do světa. Hopkinsův Otec se mi daleko víc líbil, protože jsme sledovali tuhle Alzheimerovou nemoc skrze světa postiženého, ale tohle je zkrátka jen drama o napraveném exekutorovi, co se rozhodne místo brávati - dávati zadluženým, nepřizpůsobivým a finančně negramotným pacholkům abstinenci, synek taktéž na výprask, co by měl dávat víc práce do kopání do hlíny lopatou, než do omamných látek, a holt dementní babiznu, co připomíná retro muzeum hororových voskových figurín, nebo exponáty mučicích nástrojů. Poetiku o chorobě, nebo nezvládatelnost sociálních ústavu to moc neřeklo, ale budiž! P.S. Knedlíky bez jahod? Proč mě to ještě nenapadlo?