Recenze (4 502)
Tři mušketýři: Milady (2023)
Takhle. Je to zase skvělé, ale (možná to bylo jenom rozpoložením) docela jsem se v těch válečných piklech ztrácel. Každopádně Eva Green je Milady. Fantastická. A třetí díl doufám bude. 7.5/10
Mladá dáma (2024)
100 minut. Solidní akce i triky, Millie dost sympatická, aby utáhla tu většinu filmu, kde je sama a v poho scénář. Na 4 to asi není, ale moc tomu upřímně nechybí. 7/10
Avatar: Legenda o Aangovi - Série 1 (2024) (série)
Hrdinové nesympatičtí, nezajímaví (katara, aang), padouši pravý opak - i herecky byli o třídu výš a tak jsem netrpěl jen při scénách s nimi. Asi jsem čekal od jedné z top událostí netflixu víc. Zase. 5/10
Jak se dožít stovky: Tajemství modrých zón (2023) (seriál)
Vypadá to jednoduše. Ale jak sami obyvatelé jedné z modrých zón říkají, je to i čím dál těžší, když je kolem nás tolik nezdravých lákadel. Rozhodně zajímavé. 7.5/10
Kancl - Série 3 (2006) (série)
Jako z jiného světa. V každém díle megavtipné, jsou tady narážky na všechno, co už je dneska zakázané a ve skvělém obsazení (v téhle sérii s výpomocí Helmse a Rashidy Jones).
Střípky ženy (2020)
Tragický domácí porod a následné vyrovnávání se s tím vším. Herecky zajímavé, ale tak nějak chladné a vlastně nezajímavé. Když to navíc srovnám třeba s "podobným" Místem u moře, tak to kope úplně jinou ligu. 5/10
Mastičkář (2023)
Svět je malý a o náhody v něm není nouze. Chvilkami na mě šly takové ty "oldboy vibes", ale tohle je nakonec jen fain středoevropská romantika. Hned po skončení bych napálil bez problému čtyři, po týdnu už si tak jistý nejsem. 7/10
Electra (2023)
Vlastně jsem moc nepochopil o čem to přesně bylo, ale kouká se na to parádně. 7.5/10
Sněžné bratrstvo (2023)
Ostudu to tomu původnímu filmu nedělá, na to je Bayona dost schopný režisér. Ale asi to není to, v co jsem doufal. 6/10
Kancl - Série 2 (2005) (série)
s2 už je regulérní nářez. Srdcovka s přesným obsazením a jen minimem hluchých míst. Jestli něco vypíchnout, tak skvěle napsanou romantickou linku mezi Jimem a Pam.