Oblíbené filmy (10)
Maléry pana účetního (1980)
Tohle je správnej Fantozzi
Slunce, seno a pár facek (1989)
Pro mě nejlepší díl této trilogie. O hodně vtipnější než jednička
Rafťáci (2006)
Prostě super film,kterému nelze odolat. O mnoho lepší než snowborďáci, i když ti byli taky super
Kokosy na sněhu (1993)
JEden z nejlepší filmů, které jsem kdy viděl
Armageddon (1998)
Skvělý film. U tohoto filmu mě vždy napadne, jestli by toto bylo i ve skutečnosti, kdyby na nás letěl meteorit.
Formule! (2001)
NIc víc než prostě super film
Smrtonosná past 3 (1995)
Tak tenhle díl smrtonosné pasti, se mi líbil úplně nejvíc.
Pravdivé lži (1994)
PRostě neumím psát komentáře tak jen napíšu Super
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Bolek Polívka to tu skvěle a vtipně zahrál. Jako opilec a milionář zároveň = 100%
Lelíček ve službách Sherlocka Holmese (1932)
Nejoblíbenější film s Burianem