Recenze (2 012)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Ugh. Tak se nam otravny feminismus prokousal i do Indyho. Zensky lead na facku. Jednoznacne nejhorsi v serii, jediny kdo se to snazi tahnout je stale charismaticky Ford, je to ale cele potopene v nudne digitalni preplacane akci. Smutne rubani 80’s legendy. 3\10
Duna (2021)
Famozni zpracovani a precizni adaptace, prvni pulku jsem chrochtal blahem nad designem, kostymy, z hercu nejlepsi Oscar Isaac jako Leto Atreides. Ke konci uz to jednak ztraci tempo, ale hlavne nemam nervy cekat dalsi 2 roky na potencialni pokracovani. 8/10
Poslední souboj (2021)
Ridley ze stare skoly. Nadherne realisticky nahled do syroveho stredoveku. Chrochtal jsem nad to poctivou filmarinou blahem. Pribeh uz v posledni tretine toho sameho zacne ztracet tempo, ale titulni souboj to opet nakopne. 8/10
Gallipoli (1981)
Zabehneme si s Weirem a Melem z Australie az do Afriky za doprovodu Oxygene. 7/10
Beze strachu (1993)
Weirova 90kova halucinace, kde se napojuje na sveho vnitrniho Lynche. 5/10
Není čas zemřít (2021)
Pro me zklamani a nejslabsi z poslednich Bondu. Prilis prepiskla a nudna akce, scenaristicky bordel, cringe dialogy, Zimmera jsem si nevsiml. Finalni rozlouceni s Craigem mi prislo uz jako totalni facepalm. Pritom natocene to bylo dobre viz. uvodni scena, ale jinak mi to vubec nesedlo. 4/10
Zhoubné zlo (2021)
Hned od uvodnich titulku a naslaple znelky je jasne, ze tohle nebude podprahova ducharina, ale jednoznacna hororova cepel do krku. To je trumf, ale zaroven nejvetsi minus, ta posvatna hranice, kterou kdyz horor prekroci, uz je to prepiskle? Tu Malignant misty prekracuje. Nad prumerem to ale stale drzi zpracovani a vyborna hudba, nejvic me bavil ten hororovy najezd na Pixies. 7/10
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Bez Jamese Wana uz je to v ramci serie o uroven slabsi, takove televizni chytani satanistu. 6/10
Policajt v Beverly Hills (1984)
80's overload v cele se synth peckou Axel F. 9/10
Pan Church (2016)
Prijemne rodinne USA retro se spetkou vareni a jazzu. 8/10