Děj se odehrává v roce 1999 v Los Angles. Hlavní hrdina, veterán z Vietnamu, v současné době policejní důstojník si vykládá právo po svém a často se octne na hranici mezi dobrem a zlem. Jednoho dne je však chycen při něčem, co by ho mohlo stát místo. (code2)

Recenze (83)

mcb

Tarantino was right. Neuvěřitelně zabitý film. Woody Harrelson je zlý policajt, jezdí v autě a nesnáší lidi. O druhého Bad Lieutenanta se ale v žádném případě nejedná. Jde vidět, že režisér nejspíš původně natočil tříhodinový psychologický opus, ale když se postprodukci zjistilo, jak je to brutálně nezáživné a nudné, tak to sestříhali na polovinu a vyhodili všechno, co alespoň trochu mohlo připomínat děj. Takže žádná psychologická sonda do duše policajta, policejní nebo rodinné drama, jen zdlouhavá a unylá honba za něčím, co by mohlo připomínat film. Nechápu, jak se podařilo do téhle útrpné nudy přemluvit Sigourney Weaver nebo Stevea Buscemiho. Ti se teď nespíš doma snaží přijít na to, jak tenhle "skvost" vymazat ze své filmografie. Škoda jen toho Woodyho mrhání talentem - ve své úloze je totiž výborný. Btw - The most corrupt cop you've ever seen on screen? Nechtějte, abych se zasmál. ()

Johnny.ARN

Tak sľubný úvod to malo. A taká chobotina sa z toho vykľula. Koho baví skoro dve hodiny pozerať sa na vychudnutého, prepitého a fajčiaceho jednu od druhej fízla, čo rieši svoje problémy na každej strane, tak prosím. Ja by som ocenil viacej policajnej brutality, viacej zastrelených mexíkancov a hlavne nejaký záver, lebo toto končilo tak že z toho nikto nič nemá. Ultraslabé 2 z 5 ()

Real Tom Hardy

"WE INTIMIDATE THOSE WHO INTIMIDATE OTHERS." ----------- Konečne film o Rampart divízii a vykľula sa z toho taká zbytočná, bezvýznamná srágorina. Pre ľudí, ktorí chcú len film, neodporúčam, no a pre tých, čo sa chcú viac (filmovo) dozvedieť o Rampart škandále, už vôbec nie. To už radšej priemerné polhodinové dokumenty na YouTube ako napríklad The LAPD Rampart Scandal alebo The Untold Story of the LAPD Rampart Scandal. ()

Zeebonk

Rozpad osobnosti prohnilého fízla, který redukoval řady mexických přistěhovalců a zvracel tacos, ale společnost mu to odmítla nadále tolerovat. Woody hraje jako ďábel, známé ksichty ve vedlejších rolích ho jako správné pekelné kurevnice nenechávají ve štychu a masa špatně hodnotících by měla zakusit ostnatého dilda ve svém análu, protože plivání do ksichtu dobrému vkusu už bylo dost. Sonda do života krachujícího pana úplatného nešla natočit lépe a vy se za ty rouhačské dvě hvězdy zreinkarnujete do opalovacího krému v negrovské čtvrti. ()

3DD!3

Rozhodně nekonvenční snímek s depresivní příchutí a s vynikajícími hláškami. Navíc Harrelson vykresluje hlavní postavu tak přesvědčivě, že měl dostat přinejmenším nominaci na Oskara. Bohužel je to docela nuda, kde se nedočkáme morálního ponaučení (to je fajn) a v závěru nedojde ke katarzi (to už fajn není). RAMPART prostě skončí a šmitec. To, ale neznamená, že není perfektně napsaný a herci vynikající. Chybí tu akce, postrádá to napětí. P.S: Shane (Jon Bernthal) z THE WALKING DEAD před tím než skončil u policie v Atlantě v L.A. cvičil psy. ;) Nejsem rasista. Popravdě nesnáším všechny lidi stejně. ()

• V momentě, kdy jde Brown (Woody Harrelson) dolů po schodech do místního klubu, je možné slyšet píseň "Esther's: z repertoáru Amon Tobin. Píseň vyšla v roce 2007, příběh se v3ak odehrává v roce 1999. (Terva)
  • Příběh se odehrává v roce 1999, ale na začátku filmu lze zahlédnout Cadillac CTS z roku 2005 (Terva)