Bez milosti zabíjela v Tokiu, ale při poslední misi jí podstrčili jed. Teď má necelých 24 hodin na to, aby zjistila, kdo si objednal její smrt, a pomstila se. (Netflix)

Recenze (247)

JASON_X

Japonci ze sebe opět ochotně nechají dělat šašky a dementy, samozřejmě že opět za hollywoodské prachy, bych blil... A jinak s tupým bezduchým masením nemám problém, mnohdy mě i dobře pobaví, pokud je vkusné a s nadsázkou, viz třeba nedávno The Protégé. Kate ale vkusná není, je především nechutná. A její představitelka nesympatická. A nadsázka? Další hubená ženská, která vymlátí fotbalový stadión... Inu proč ne, o tom tyhle filmy jsou. Ale proč je to potom celé nasáklé tím odporným melodramatickým patosem a bere se to tak vážně? To už jsou mi milejší blízce příbuzné filmy o Johnu Wickovi, jehož postava je tak plochá, že nějakou morálku a výčitky svědomí vůbec neřeší.  Marně přemýšlím, za co dát body téhle zdlouhavé nudné reklamě na jakousi limonádu, s krajně protivnou hlavní postavou. Snad za to japonské prostředí. ()

TheEvilTwin

Celkem se divím, že režiséry baví točit pořád to stejné dokola bez absolutně nulových inovací. Další pouhá revenge story, šablona stejná, jen s jinou hlavní herečkou. Prostředí Tokia ucházející, akce průměrná, příběh kýčovitý a vlastně nic víc. Jasně, někdo může namítat, že jsme chtěli revenge a dostali jsme revenge, ale k tomu, aby mě další přírustek do žánru nějak zajímal, musí být alespoň něčím výjimečný a zkrátka "svůj", a to Kate není ani náhodou. Neurazí, nenadchne, ale na poli podobných filmů jsou zde daleko, daleko lepší kousky. Klidně vynechejte. ()

Jara.Cimrman.jr

"Nejezdi! Do tý doby zhebnu." Mám rád akční béčka, bojovný holky a šibalskej úsměv Woody Harrelsona. Proto jsem se na Kate těšil. Byla to chyba, protože by to chtělo aspoň trošku originality. Jenže Kate je mrtvá  jako Chev Chelios, vycvičená jako Nikita, střílející jako John Wick a zrazená rodinou jako ... asi padesát jinejch parchantů. Navíc je tady k dobru Japonsko, jehož humor nikdy nepochopím a který dodává do filmu neuvěřitelně otravný slečny vhodný k sejmutí hned po prvním verbálním projevu. Leč nestalo se. Místo toho přišly na řadu rodinný hodnoty a jedno klišé za druhým. Tuhle bessonovku prostě nenatočil Besson a tady bych asi hledal důvod toho, proč mě to nebavilo. ()

BoPo

Mary Elizabeth Winstead sa snaží byť herečkou, ktorá sama o sebe utiahne film. A keďže do všeobecného povedomia divákov vstúpila vďaka filmu Smrtonosná past 4.0, tak sa neustále pokúša presadiť v akčnom žánry. V rámci filmu Kate sa postave McClana priblížila zatiaľ najviac (nebrať ako lichotku). Neustále tu dostáva na držku, ledva sa drží na nohách, no aj tak vždy nájde energiu a spôsob, ako dať dole ďalších zloduchov. Japonská verzia Atomic Blonde: Bez lítosti sa samozrejme nekoná. M.E. Winstead nemá herecké kvality Charlize a ani nedokáže byť tak presvedčivá, pútavá, zaujímavá v súbojoch (za celý film v podstate potešil len jeden súboj, a to ten kuchynský). Navyše Mary nám stárne, takže pôvabom ju zatienila neznáma tvárička Miku Patricia Martineau. Mary, venuj sa vedľajším postavám osudových žien, tam žiariš (Scott Pilgrim proti zbytku světa, Fargo 3. séria). Tento pokus si zajtra už nebudem pamätať. Neúspešný režisér Cedric Nicolas-Troyan mi totiž nedal k tomu žiadny dôvod. ()

Arsenal83

Film vyzeral, ako by bol natočený v roku 1945. USA práve zhodili atómové zbrane a ovládli Japonsko. A tak nám tu jedna #metoo ženská rozbíja všetkých chlapov a rozkazuje jednej malej šikmookej a Harrelson normálne že velí samotnej Jakuzi. A Japončíci len so sklopenými ušami čakajú na svoj osud. Veru tak. Ako z roku 1945. ()

• Film se natáčel v USA, Japonsku a Thajsku. (Grimaldi)
  • V úvodných záberoch filmu je naozaj vidieť Osaku. Najprv je to južná časť mesta so svojou dominantou - najvyšším mrakodrapom v Japonsku Abeno Harukas a oblasť Tennoji, v ďalšom zábere je pre zmenu vidieť Osackú zátoku a ruské koleso nachádzajúce sa v blízkosti Osackého akvária. (beso74)
  • Členky japonskej heavy metalovej skupiny BAND-MAID si vo filme zahrali samé seba. (beso74)