Rebelové se připravují na bitvu proti nemilosrdné armádě Mateřského světa a přitom mezi nimi vznikají pevná pouta a rodí se noví hrdinové i budoucí legendy. (Netflix)

Recenze (237)

Steven47 odpad!

Tragédie, zmar, bída. Snyderovi se povedlo zdánlivě nemožné a po mizerné První části doručil dílo, které je snad ještě horší. Tehdy jsem si neudělení odpadu obhájil tím, že ty dvě hodiny aspoň relativně utekly, ale jinak prakticky nebylo co chválit. Pokračování nezlepšuje byť jediný aspekt a ještě se neuvěřitelně táhne. Nepřekvapivě jsou dvě hodiny na žalostně vybudovanou závěrečnou bitvu příliš, takže půlku stopáže tvoří prázdné dialogy a monology pronášené plochými postavami – umělá inteligence, která píše scénář, jako by se od minule ještě zhoršila. A na jakékoliv budování světa radši zapomeňte. Akce, když konečně přijde na řadu, je potom stejně mdlá jako posledně, takže se z toho velmi rychle stane vyloženě úmorná podívaná, kterou umocňují všudypřítomné zpomalovačky. Chování postav a některá jejich rozhodnutí navíc mnohdy ani nedávají smysl. A když už si tím vším divák projde, dostane asi nejubožejší závěrečný souboj, jaký jsem kdy viděl. Další díly už prosím ne. 0/10 ()

gumolit

Myslel som si, že prvá časť Rebel Moon bola hrozná, ale druhá časť doslova pristúpila k nemožnému! Vezmite milióny dolárov v rozpočte, najmite najlepších umelcov so špeciálnymi efektmi, skvelých hercov a začnite natáčať „film“ s tým najviac nedomysleným, nesúrodým, nelogickým a otrasným tempom „príbehu“, aký si možno predstaviť! Som  fanúšik Star Wars vôbec a po prečítaní Rebel Moon mal to byť pôvodne projekt Star Wars, myslel som si, že toto bude aspoň trochu pozerateľné. Naozaj som chcel mať rád tieto dva filmy! Ale toto bolo to najlenivejší, nezmyselný „scenár“, aké som kedy v živote videl! Málokedy sa mi stáva, že doslova NENÁVIDÍM film, ale tento do tejto kategórie rozhodne patrí! Prečo? Pretože ten film je BRAK! Urážlivé, pretože sú tu skvelí scenáristi aj filmári, ktorí majú cenu zlata, ale „Hollywood“ namiesto toho neustále dáva milióny na tento brak Zacka Snydera, aby chrlil jedno svinstvo za druhým! Tento film je výsmech všetkým sci-fi filmom a podotýkam že žiadny skutočný fanúšik tohto žánru nemôže tento snímok oceniť. ()

Spiker01

Snyderův opus dokončen, jsem však zvědav, jestli u Netflixu dostane ještě nějakou šanci, na těch pět dílů Rebel Moon se však jistojistě nedostaneme. Oba filmy se logicky natáčely zároveň a sdílejí ty samé neduhy. Příběhově ještě jakžtakž, téma však není úplně nosné a už vůbec ne originální, u Zacka bych však čekal lepší vizuální stránku. Jednotlivé věci a efekty před plátnem jsou akurátní, ovšem ta vyblitá paleta barev z patrně zeleného pozadí, opravdu kazí jakýkoliv dojem z efektní akce, zpomalovaček a bombardování vesnice, čehož je tu samozřejmě opět dostatek. Zlobit se podruhé na druhou půlku postrádá smysl, nikdo ani nemohl čekat nějaké výrazné zlepšení, naopak je tu méně slavných herců a o to je druhý díl patrně slabší, první už jsem vesměs vytěsnil. ()

ZoltanCZ

Kora přivedla k farmářům nejlepší bojovníky v galaxii, kteří pak ve zpomalených záběrech sklidili obilí. Veškeré rozhovory jsou příšerné, k postavám si divák stále nemá šanci vytvořit nějaký vztah. Přitom zdejší herce mám dokonce rád, ale tu mi byla každá postava úplně volná. Druhá polovina, kde se jen válčí, byla logicky záživnější než k uzoufání nudný Farming Simulator z první poloviny, ale že by se objevilo něco když už ne originálního, tak aspoň nějaký WOW moment, tak to vůbec. Nejhorší je, že mě to fakt mrzí, protože tenhle žánr mám rád a ještě horší je, že když už někdo na něj dostane peníze, stvoří tohle. ()

majo0007

Ano, druhá polovica 2 časti je jedna monumentálna bitka, ale čo mala preboha znamenať tá prvá. Pripomínalo mi to čiernobiele normalizačné filmy z 50tich rokov, kde si všetci bratia-sestry svorne vyhrnuli rukávy a vybrali sa na polia... Alebo ako Zack Snyder dáva v slowmotion návod na spracovanie pšenice. ()

• O tvorbu vizuálních efektů se postaraly společnosti jako Weta FX, Mammal Studios, Rodeo FX nebo Scanline VFX. (fiLLthe3DD)
  • Natáčelo se od 19. dubna 2022 do prosince téhož roku v americkém státě Kalifornie (Inyo County, Santa Clarita). Filmování probíhalo současně s výrobou první části a společný rozpočet činil 166 milionů amerických dolarů. (fiLLthe3DD)