Bláznivá parodie si bere na mušku filmové hity španělské produkce z posledních let. Faunův labyrint, Ti druzí, Sirotčinec, Volver, Hlas moře a mnoho dalších se ukáže v netradičním pojetí, plném těch nejšílenějších gagů, zápletek a potřeštěných situací! (oficiální text distributora)

Recenze (70)

Fiftis

Je to taká Španielska verzia Scary movie ktorá paroduje filmy Tí druhí, Sirotinec, Faunov labyrint a tak ďalej. Ako fanúšika hororov ma dokážu pobaviť aj kravinky tohto druhu. Človek sa pri tom dobre odreaguje. Je to ozaj dosť dobrý film, ktorý dokáže konkurovať sérií Scary Movie, dokonca sa odvážim napísať, že v mnohých veciach tú sériu aj predčil. Dokonca sa vo filme mihol aj Leslie Nielsen. Veľa som od tohto filmu neočakával, avšak veľmi ma prekvapil a rozosmial. Od začiatku si drží vlastný dej, ponúka veľmi veľa podarených vtipov. Prekvapilo ma ako aj herecké obsadenie, tak aj hudba vo filme. ()

Shredder odpad!

Toto ze bola parodia?? Ja som myslel ze pri parodii sa mam smiat a nie unudit na smrt. Pocas celeho snimku som sa ani raz nezasmial. Spanieli sa pokusili natocit film typu Scary Movie, ale vysledok je este niekolkonasobne horsi ako najstrasnejsi vyplod americanov - Disaster Movie. Videl som originaly viacerych parodovanych diel a to ma este utvrdzuje v nekvalite humoru. Napriklad scena, ktora paroduje Sirotcinec ked medium vojde do miestnosti a vystrasene zacne kricat pretoze je tam diskoteka je vrchol trapnosti. Jedine co ma potesilo, bolo cameo Leslieho Nielsena, avsak scenar je tak hrozny, ze aj napriek jeho komedialnemu talentu ma scenka nechala chladnym. ()

J*A*S*M

Parodii pokládám za jeden z vůbec nejtěžších žánrů, protože vyvarovat se překročení hranice trapnosti při zesměšňování čehokoli může být pro mnoho tvůrců nesplnitelným úkolem. Spanish movie se tento můj hlavní požadavek na parodii splnit podařilo. Vtipy sice nejsou příliš geniální, ale přesto pro mne jde o slušnou zábavu, která plyne ze znalosti parodovaných filmů - od Hlasu moře, přes Sirotčinec a REC až po Faunův Labyrint. ()

vzhledem ke špaňelskému původu a faktu,že většinu parodovaných filmů jsem viděl a mám je hodně rád (stejně jako celou špaňelskou kinematografii) jsem doufal,že se Spanish movie nezařadí po bok čirých zel typu Disaster Movie a všech těch bijáků a dojáků.Bohužel jsem se spletl.Spanish Movie se sice vyvarovává trapnosti a netlačí tolik na pilu,ale že by to bylo vtipné?Není.Za celý film jsem napočítal 2-3 momenty kde jsem se lhce pousmál a jeden,kde jsem se opravdu zasmál a to je na parodii žalostně málo...20% ()

Havaj8

Že já sem na něco takovýho vůbec koukal. Parodie na španělský filmy ne tak úplně vydařená. Jo, celý se to pohybovalo ve stylu Sirotčince + pár dalších, ale abych řek pravdu, tak sem se upřímně zasmál u jediný scény (pantomima), to mě opravdu pobavilo. Ale na americký parodie typu Scary Movie to zdaleka nemá... ()

• Film paroduje také španělský horor Sirotčinec (2007), jehož režisér Juan Antonio Bayona si zahrál postavu Alfreda, podobně jako Belén Rueda roli Laury. Dále lze rozpoznat scény parodující snímky Faunův labyrint (2006) či Ti druzí (2001). (t.mon)
  • Natáčení probíhalo v okolí města Barceloně, a to od 23. 2. 2009 po dobu 9 týdnů. (Ficik)