Osem náhodne vybraných nešťastníkov sa ocitá vo vnútri zvláštneho objektu zostaveného z miestností v tvare veľkých kociek. Nevedia ako sa dostať von a sú masakrovaní fyzikálnymi silami nadpozemských dimenzií. Panika prerastá v zúfalstvo, zúfalstvo v šialenstvo. (POMO)

Recenze (323)

ProjectAlice

Na jednotku to nemá, ale stále to nieje na zahodenie. Chválim modernejšie otváranie dverí a väčší počet postáv, ale na druhej strane bohužiaľ kocke chýbajú pasce. Niektoré úmrtia som si ani nevedel vysvetliť a bolo to 1000x väčšie sci-fi než bol prvý diel. Koniec som nepochopil do dnes a bohužiaľ už asi nikdy nikto nevysvetlí pôvod kociek (a to som videl i tretí diel). Film ma na prekvapenie bavil a užíval som si ho. Nie som sklamaný. ()

Rex Mundi

Hmm, ani neviem čo na to povedať. Film bol strašidelný, to horor má byť, takže ok. Záverečná pointa mi vlastne celkom vyhovuje - vyriešila aspoň niečo. Zároveň sa tak stratila určitá mystika nerozlúštiteľného z prvej Kocky. Niektoré elementy boli zaujímavejšie ako v jednotke, iné zase vyzerali ako narýchlo povymýšľané barličky... Film 2*, za tú strašidelnosť 1*. Obe Kocky som videla raz a myslím, že to aj stačí. ()

Crocuta odpad!

Ani "Kostka" není bůhvíjaký šlágr, ale přece jen jde o napínavou podívanou založenou na zajímavém nápadu. Její pokračování tenhle nápad rozvíjí hodně nešťastným způsobem. To nejlepší z jedničky - různé sofistikované pasti a likvidace "vězňů" jejich pomocí - tu chybí, nahradily je prapodivné a nelogické změny fizikálních zákonů a pouťové digitální triky, které dnes stěží někoho ohromí. Příběh prakticky neexistuje, nudná scéna střídá ještě nudnější, aktéři se potácejí z jedné místnosti do druhé a vedou zmatené rozhovory, které spějí od nikud nikam, ostatně jako celý film, korunovaný závěrem, který svou nesmyslností předčí celý předchozí děj. Z mého pohledu je celá tahle hyperkravina blábol nemající hlavu ani patu a její sledování naprostá ztráta času. ()

xxmartinxx

Jednička byla tak jednoduchá, až se mi to líbilo. Dvojka je tak složitá, až se mi to taky líbí. Ta nesmyslná překombinovanost musí štvát každého, ale mě to přišlo docela... legrační. Mnohem víc mi vadil prapodivný nástup herců. Hlavní hrdinka mi jakž takž sympatcká byla, ale ostatní herci už byli horší. Přesto dám nechutně vysoké hodnocení, protože styl tohohle filmu se mi líbil. ()

imf

Poměrně ubohý klon prvního dílu zoufale mixující prvky jedničky a hromadu "okouzlujících efektů"... Herci jsou stejně (nebo spíš víc) bezradní jako v jedničce, triky někdo dělal na koleně a víc než kdy jindy zde platí "dvakrát do stejné "kostky" nevstoupíš... finální půlhodinka sice napravuje divákovo povědomí, ale závěrečné deus ex machina a nezbytná pointa film opět zakopávají pod zem... Další z pokračování, které neměly nikdy vzniknout... (2.5/5) ()

• Okolo 8. minuty je možné zahlédnout, že Kate (Kari Matchett) má na těle přichycen mikrofon. (Terva)
  • Vlna energie, kterou je zabit plukovník Maguire, je ve skutečnosti vytvořena pomocí vysavače nastaveného na vyfukování (aby mu odfouknul oblečení). (Piggsy)
  • Když Jerry (Neil Crone) ukazuje druhé hodinky, které patří jinému jeho já, lze vidět, že mají oba kusy jiné seriové číslo. To by ale nebylo možné, pokud patřili jeho kopii z jiné reality. (Habansz)