Hladová hra

Pět cizích lidí se ocitá v temné jeskyni. Jsou zde uvězněni a k dispozici mají pouze zásobu vody, skalpel a hodiny, které cosi odpočítávají... (oficiální text distributora)

Recenze (75)

Okara

Hunger nejvíce utrpěl na rozjezdu. On se totiž rozjíždí polovinu filmu. Počáteční dojem navíc poškozují nesympatičtí herci, nerealistické prostředí a především nulový děj. Den za dnem ubíhá v podstatě beze změn a u večerního promítání má tak divák co dělat, aby během vynuceného klimbání neusnul úplně. Od nevyhnutelného zvratu, který na sebe nechává čekat nekonečnou hodinu, se ovšem celková kvalita posunuje o třídu výše. Nastává neuvěřitelné peklo. V temném, chladném prostředí podzemního komplexu se rozjíždí psychologická hra o přežití. Nikdo nikomu nemůže věřit, intriky, vznikající v pološílených a unavených hlavách přežívajících, se hromadí. Prostřihů do sídla únosce, který si slastně pomocí videokamer vychutnává každou vteřinu jejich utrpení je stále více a samotný závěr tak i mírně překvapí. Proto jsem tedy s ohledem na sexy hlavní hrdinku, celkový nápad, zdejší hodnocení a především druhou polovinu během udílení hvězd přimhouřil oko. Haters gonna hate. 70% ()

darkrobyk

Mezi Kostkou a SAW. Tematicky tedy nic zcela nového, akorát místo pastí čeká na pochytané a uvězněné ponorková nemoc. A také fakt, že budou muset přežít 30 dní bez jídla jen s vodou. Leda, že by někoho ze skupiny umlátili a snědli. Nejde tedy o motiv kanibalismu, jak ho známe z filmu Přežít (1993), jelikož tam se konzumovalo maso zemřelých. Celkově mi film zcela špatný nepřišel, i když bych ho o půl hodiny zkrátil. Úsporné gore, kdy převládají scény mimo přímý záběr, až tak nevadilo. Klišé s blondýnou bylo ovšem zbytečné, byť závěr, jakkoliv nevěrohodný, mi vyhovoval. Místy slušná atmosféra. ()

ricci.s

Zatiaľ som jediný, kto dal tomuto filmu také vysoké hodnotenie, ale vôbec ma to netrápi :-) Vidím však, že je tu veľa ľudí, ktorých nemožno nazývať hororovými fanúšikmi. Toto bol film, ktorý mal skvelý námet a veľmi slušnú atmosféru. Bolo to temné, tiesnivé, nepríjemné, vlastne aj na zamyslenie - zabiť-nezabiť, vydržať-nevydržať? Krvavé scény boli tiež celkom slušné, a nízky rozpočet mi v takýchto béčkach nevadí. Niektoré hlášky ma dokonca pobavili, napr. "jej dudy budú chutiť oveľa lepšie ako jej priateľ". Jednu hviezdu strhávam vlastne len za záver, ktorý sa mi zdal kúsok suchý, čakal som tam nejaký zvrat alebo väčší súboj. Ináč nemám čo vytknúť. A hej, podobných filmov bolo natočených už dosť, ale žiaden sa priamo netýkal kanibalizmu (aspoň o nijakom momentálne neviem), takže to bolo aj vcelku originálne a zaujímavé. Určite si film nezaslúži také hodnotenia, aké má. A myslím, že užívateľ sochoking by mal radšej prejsť na rozprávky ()

Pilda17

Na to, že tam hlavní herci (chlapi) byli přes 25 dní, tak jim nevyrostly ani o kousek vousy. To bylo hodně zvláštní, ale budiž. Vše je snadno předvídatelné, místy nudné až otravné, ale i tak celkově docela snesitelné. Není to žádný hororový skvost, ale na jedno zhlédnutí dostačující záležitost. Dle mého názoru mohli herci vypadat zničeněji, přeci jen tam byli měsíc a nějakých 25 dní bez jídla .. 4/10 = 42% ()

playboxguest

Ze začátku jsem se snažila překonat averzi vůči těžce béčkovým hercům s tím, že to scénárista třeba časem trochu vyzvedne. Od půlky už jsem se jen skoro doslova užírala naprostou nudou, která mě, ač jsem k filmu usedala svěží, více méně úspěšně uspávala. Nikdo tu nic teda nevyzvedl, jen mě málem vyzvedávala rychlá. 20% ()

• V prvom zábere na Lukea (Joe Egender) je vidno, že má krv po celej tvári aj oblečení. Po tom, čo skupina nájde vodu, ponorí tvár do vody bez toho, aby ju umýval, a napije sa vody. Keď zdvihne hlavu, všetku krv má preč. (misterz)