Režie:
Michael GiacchinoScénář:
Heather QuinnKamera:
Zoe WhiteHudba:
Michael GiacchinoHrají:
Gael García Bernal, Laura Donnelly, Harriet Sansom Harris, Eugenie Bondurant, Kirk R. Thatcher, Leonardo Nam, Al HamacherVOD (1)
Obsahy(2)
Za temné a ponuré noci se ze stínů vynoří tajná skupina lovců monster a po smrti svého vůdce se shromáždí ve strašidelném domě prastarého rodu. Při podivném a děsuplném vzpomínání na vůdcův život jsou lovci vyzváni k tajemnému a smrtonosnému soupeření o mocnou relikvii. Čeká je noční lov, který je nakonec přivede tváří v tvář nebezpečnému monstru. (Disney+)
(více)Videa (1)
Recenze (252)
Já jsem zatím s novou fázi MCU více méně spokojen a to hlavně proto, že se nebojí experimentovat. Dobrá, ne vždy to vyjde, ale tentokrát ano. Vlkodlak: Noční lovec je natočený s hravostí a láskou ke klasický monster filmům a šikovně to kombinuje s typickými marvelovskými prvky. Přidává fajn obsazení, působivou hudbu a na marvelovské poměry drsnou brutalitu a vychází z toho speciál, který je opravdu speciální. ()
Při sledování jsem měl přesně ten pocit, jako když jdu po městě a vidím mentála v bejsce s tričkem Marvel. Ne s nějakým hrdinou, jen s nápisem Marvel. Prostě chuť toho kokota okamžitě zmlátit a pověsit na první pouliční lampu. Marvel degraduje cokoliv, co se dá nazývat filmovou tvorbou, nebo nedej bože uměním. Tohle se může líbit jen dementům a vypatlancům. Nesnáším tuhle dobu do morku kostí. Příšerná sračka. ()
Docela zábavná hříčka, která mě naprosto nepřekvapila stylistickou úctou k hororům 30. a 40. let s důrazem na hru stínů, ale dost mě překvapila narativem inspirovaným Čarodějem ze země Oz a místy fakt neurvalým vršením nápadů. Není to bohužel moc výpravné a slibované násilí je třeba oproti Vlkodlakovi s Del Torem slabý čajíček, ale ční tu potenciál pro neotřelou a hravou sérii. Klidně i s Giacchinem na režisérské sesli, neboť několik sekvencí se silným zadním nasvícením je bezesporu působivých a pan skladatel má pro béčkové horory minulosti evidentně slabost. Škoda, že neměl po ruce lepší scénář s méně banálními dialogy, který by vrhnul pozornost na soudržnější formální uchopení a odpustil by si ty campy momenty a nepovedený humor. Pěkných 70 %. ()
KONEČNĚ!!! VÝBORNĚ!!! Přesně tohle jsem chtěl. Přesně tenhle typ změny, experimentu, kreativity, komornosti a autorské práce jsem celou čtvrtou fázi vyžadoval a konečně jsem ji dostal. Vlkodlak je suverénně nejlepším projektem této fáze. Má výbornou atmosféru, které napomáhá komorní prostředí, ve kterém se odehrává celý děj. Skvěle prokreslené hlavní postavy, které se i za tak málo času dokázaly zapsat do mé paměti na rozdíl od všech podobných v posledních Marvel projektech. Přiznám se, že je to poprvé, co jsem měl možnost vidět Gael Bernala a jsem rád, že to byl zrovna tento kratší speciál. Kreativní a šikovná režie jinak skvělého skladatele Michaela Giacchina je znát díky tomu, jak využívá malých prostor a dialogů mezi postavami. Vizuální stránka krásně odkazuje na starší horory, a to jak černobílým vzhledem, tak i vyobrazením samotného Vlkodlaka, jehož vzhled je veřejností lehce kritizován, ale mě se velmi zamlouvá. Celkově jde o velkou vzpruhu po posledních MCU projektech, a hlavně osmé epizodě She-Hulk. Více takových speciálů a zkusit to procpat i do klasických filmů/seriálů. 8/10 ()
Byl jsem zvědavý. Staré universal hororové klasiky mám rád, a jde vidět, že tvůrci Werewolf by Night taky. Film je hezky nasnímaný, černobílé zpracování filmu taky sedí, béčkovost je znát a jde vidět, že se tvůrci nesnažily natočit áčkový film. Film je správný brak. Jen do určitého momentu, kdy na diváka začne poblikávat myšák a divák má jistotu, že se z příjemné podívané klube další komerce. A familyfriendly závěr u ohniště tomu napovídá. Za mě promarněný potenciál Marvel studios udělat vyjímku ze zajetých kolejí. ()
Galerie (15)
Zajímavosti (13)
- V momentě, kdy se barvy změní z černobílé na barevnou, zazní z desky píseň „Somewhere Over the Rainbow“. Jedná se o odkaz na Čaroděj ze země Oz (1939), kde Dorotka (Judy Garland) projde do barevného světa Technocoloru. (Wade Wright)
- I přes vizuální feeling starých klasik byl film natočen na digitální kamery a byl použit černobílý filtr. (NiWi)
- V tomto snímku se poprvé objevuje na televizních obrazovkách komiksová postava Man-Thing (Carey Jones). (mikki089)
Reklama