Poslední recenze (832)
Sobík (2024) (seriál)
Ako vášnivého čitateľa diela Irvina Welsha ma vôbec neprekvapuje, že sa tento príbeh stal v UK. A Škótovi, ofc. Richard Gadd je úbohý lúzer; žiadny sympaťák, proste ľudský odpad bez chrbtovej kosti. Čo je plus - vie o tom a nesnaží sa sám seba vykresliť v lepšom svetle. Lebo ono sa to kurva vlastne ani nedá. Pripečený Netflix môže podávať na záver každej epizódy obetiam znásilnenia pomocnú ruku, ale Gadd si zato mohol doprdele sám. Ak ideš s jasným cieľom niekomu pochlebovať do cudzieho (!) bytu s vlastne neznámym (!) človekom brať hotový koktail drog (!!!) a prejde ti to, okej - si debil a mal si šťastie. Ale keď to opakuješ a opakuješ a ešte máš tú drzosť staviať sa do pozície obete... Tak si proste ultimátna sračka a patrí ti to. Šiel by som s hodnotením nižšie, ale našťastie v závere z Marthy neurobili len jednorozmernú plochú kundu a objektívne, bavil som sa kráľovsky.
Noví mutanti (2020)
A pol*. Náhodou, celkom pekná woke YA. Možno by som konečne prekopal indiánsky stereotyp cickatej babenky v kockavej košuľke so zvieratkovským amuletom na niečo modernejšie, ale okej, aspoň nechľastá a nehrá automaty. Tlieskam Charliemu Heatonovi (Jared Padalecki z wishu) - ani John Cena nie je taký neviditeľný ako on. Btw, čo by mu otec dal, keby nebol baník, ale gynekológ?? Postavy sú ploché až strach a pritom ich je minimum, takže sa na tom mohlo popracovať a nie to odbiť tým, že Maisie je ultra-lesba, Anya mega-kunda a Henry turbo-kokot. Ale ako hovorím, po dlhšej dobe ma to aspoň drvivú väčšinu filmu držalo od mobilu, takže super. Také príjemné Stranger Things meets Midnight Club.
Omen 3: Poslední střetnutí (1981)
Ani tradične báječne prehrávajúci Sam Neill nespasí túto bezbrehú nudu. A čo mali znamenať tie sračkoidné kresťanské citáty v bezzubom finále? Satan odchází...