Poslední recenze (355)
Duna: Část druhá (2024)
Duna 2 je dokonalým zosobněním toho, čemu bych řekl "komplexní filmový zážitek". Je to epická podívaná v tom nejpůvodnějším slova smyslu a je to také velmi citlivá a povedená adaptace s opravdu dobrým scénářem, který z knihy vytáhnul to podstatné a udržel napětí. Když si člověk srovná tuhle práci s jinými jednoduššími blockbustery, je to úplně jiný sport. Ten film má všechno. Je skvěle nasnímaný, ozvučený, zahraný a vygradovaný. Všichni samozřejmě ujíždíme z té vizuální parády, ale já k tomu přidám i skvělou choreografii a celkové vykreslení prostředí fremenů či harkonnenů, které je promyšlené a pohlcující. Neumím si představit, jak by Duna šla zfilmovat v současné době lépe. Respektive jistě, každý můžeme mít dle svých osobních preferencí nějaké drobné námitky k tomu či onomu, ale proboha - tohle je prostě film, který chcete vidět a chcete ho vidět opakovaně. Pro mě osobně asi největší epika od dob Pána prstenů. 96,69 %
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Je to.... ok asi? Po těch nadšených recenzích jsem čekal naprostou pecku, ale přece jenom mám pocit, že je to poněkud přechválené. Původní předlohu neznám, ale tady herci hrozivě přehrávají nebo jsou prostě jen špatní a věci, co musí říkat, jsou často banální, otravné nebo naopak nechtěně směšné. Největší problém mám asi s hlavním hrdinou, protože ten dětský herec prostě není moc dobrý, často působí nepřirozeně a všechny ty oduševnělé řeči z jeho úst zní většinou strašně. Na stranu druhou to má celkem hezký vizuál (není to špička, ale na seriál je to velmi solidní), příběh je vystavěný dobře, charaktery jsou celkem zajímavé a umí to vytvořit i nějaké ty emoce. Jako odpočinková záležitost to tedy nakonec funguje dobře, i když třeba nedávný hraný One Piece byl proti tomuto kvalitou výrazně výše ve všech ohledech. 62,62%
Reacher - Season 2 (2023) (série)
První řada byla skvělá. Druhá je jak z úplně jiného seriálu. Nelogický nudný brak. Některé scény jsou tak tupé, že člověk až žasne. Nechápu, co se stalo, tak velký kvalitativní rozdíl mezi sériemi už jsem dlouho nezažil.
Poslední deníček (2)
Krutá pravda :-)
To si tak jeden brázdí Youtube... :))