Režie:
Pascale FerranKamera:
Julien HirschHudba:
Béatrice ThirietHrají:
Marina Hands, Jean-Louis Coullo'ch, Hippolyte Girardot, Hélène Fillières, Bernard Verley, Anne Benoît, Jean-Baptiste de Laubier, Sava Lolov (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Málokdo ví, že kdysi tak skandální román D. H. Lawrence Milenec lady Chatterleyové měl dvě mladší literární verze. Režisérka si pro svůj film vybrala tu druhou, vydanou ve Francii pod názvem Lady Chatterley et l´homme des bois. Na rozdíl od adaptací britských, francouzských, amerických i od české televizní adaptace z roku 1998 (se Zdenou Studenkovou, Borisem Rösnerem a Markem Vašutem), jež vycházely z oné nejslavnější třetí verze, tato neakcentuje tolik sociální, společenské ani vypjatě erotické motivy, ale klade důraz na příběh vášně, z níž se zrodí osudová láska dvou osamělých lidí. Třiadvacetiletá Constance se provdala za důstojníka a majitele dolů Clifforda Chatterleye. Píše se však rok 1917 a novomanžel se vrací z války jako mrzák. Mladý pár se uchýlí na venkovské sídlo Wragby, vzdálené veškerému společenskému dění. A tam se osamělá, nešťastná lady setkává s hajným Olivierem Parkinem a vzplane mezi nimi vášnivý hluboký cit. (MFF Karlovy Vary)
(více)Hrají
Marina Hands
Francie
Nejlepší filmy:
Skafandr a motýl (2007)
Invaze barbarů (2003)
Jappeloup (2013)
Jean-Louis Coullo'ch
Nejlepší filmy:
Le Skylab (2011)
3 dny v Quiberonu (2018)
Bod zlomu (2021)
Hippolyte Girardot
Francie
Nejlepší filmy:
Manon od pramene (1986)
Nahá láska (1981)
Paříži, miluji Tě (2006)
Hélène Fillières
Francie
Nejlepší filmy:
Páteční večer (2002)
Un amour de femme (2001) (TV film)
Venuše, salon krásy (1999)
Bernard Verley
Francie
Nejlepší filmy:
Přízrak svobody (1974)
Le Rouge et le noir (1997) (TV film)
Po lásce (1972)
Jean-Baptiste de Laubier
Francie
Nejlepší filmy:
Lady Chatterley (2006)
Sava Lolov
Nejlepší filmy:
Yannick (2023)
Půlnoc v Paříži (2011)
Toni Erdmann (2016)
Jean-Michel Vovk
Nejlepší filmy:
Maigret (1991) (seriál)
Amer (2009)
Podivná barva slz tvého těla (2013)
Hélène Alexandridis
Nejlepší filmy:
Thérèse (1986)
Suzanne (2013)
Mikrob a Gasoil (2015)