Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Honza Rambousek je svým způsobem sympatický podvodník, který je v podsvětí ceněný jako odborník na zámky, počítače, elektroniku a auta. Je to také nenapravitelný sukničkář, přesto ho ženy milují... Právě mu teče do bot, protože ho má v hrsti mafián Vytloukal kvůli velkým dluhům. Pokud Honza neukradne z galerie obraz Dívky v modrém, tak je s ním amen... Zachrání ho náhoda – do cesty se mu připlete jeho dvojník, středoškolský profesor Richard Prospal, pedant a slušňák k pohledání, a těm dvěma se zázračně změní život. Zatímco si Honza užívá v Richardově kůži doma i ve škole, Richard je pronásledován mafiány, protože mu nevěří, že není Honza. A když se jim do rukou dostane i Richardova dcera Natálka, tak mu nezbývá, než zapomenout na slušné vychování a najít způsob, jak vyzrát na mafiána a jeho gorily a dostat nejen obraz, ale i dceru do bezpečí. Kolotoč překvapivých komediálních situací se roztáčí... (Bioscop)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (285)

maverick10 

všechny recenze uživatele

Mě už u českého filmu stačí opravdu málo. V tomto filmu je to existence toliko nevídaného jevu v české kinematografii a tím je příběh. Vše se točí kolem jednoduchého a vcelku předvídatelného příběhu, který je pro komedii jako dělaný, ovšem co pořád chybí je konstrukce vtipu a humoru kolem tohoto příběhu, který je laciný a zcela nevyužil potenciál příběhu. Ovšem jisté záblesky (vtipné scény i mimo hlavní záběry kamery) tu vidím a to je více než jsem čekal. ()

Filmmaniak odpad!

všechny recenze uživatele

Pana Nárožného mám celkem rád, ale obsadit ho do role nebezpečného mafiána byl castingový omyl roku. Jinak režii a scénář nelze označit za nic jiného než za diletantství. Všechno od hereckých výkonů až po střih a hudbu je žalostné a nenapadá mě nic, co bych dokázal vyzdvihnout jako aspoň trošku pozitivní. Možná pány Čtvrtníčka a Šteindlera. Ale ti to svými párminutovými etudami zachrání jen těžko. ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Prvních 30 minut to vypadalo dost špatně, bylo to nudné, trapné a čekal jsem, že z toho vypadne další debilní česká komedie jakých se tu točí mraky. Naštěstí po zaměnění Sokolů se to zvedlo nahoru, docela jsem se bavil a párkrát jsem se i zasmál nahlas, takže kromě toho hrozného začátku to nakonec nebylo špatné. Ten nápad se teda dal víc domyslet, Sokol hrát neumí (pokud to přehrávání teda nepředstíral) a pár trapných hlášek v tom je i později, ale i když to není bůhvíjak úžasná komedie, v rámci těch českých se podle mě řadí mezi ty nejlepší za posledních pár let. Což ale na jednu stranu opět ukazuje, jak moc je ta naše kinematografie v háji... 3* ()

Georgex 

všechny recenze uživatele

Nízkorozpočtová česká komedie, která je chvílemi dosti trapná, ale občas také velmi vtipná. Samozřejmě, o nějaké originalitě nebo přílišné logice se nedá vůbec mluvit, ale jako bláznivá komedie to celkem funguje a na české poměry se jedná o příjemné zpestření, které chvílemi připomíná ságu Šéfů s Petrem Nárožným, který i zde hraje neodolatelného šéfa zlodějské bandy, která by měla problém ukrást i lízátko ze samoobsluhy. Každopádně na kino takovýto film opravdu není. Moje hodnocení 60%. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Mívám dny, kdy u filmů nechci myslet, kdy chci vypnout a nechat se bavit něčím lehkým, pokud možno vtipným. A Dvojníci šli tomuto mému očekávání dlouhou dobu celkem na ruku. Z hlediska žánru a výstavby měli sice zbytečně dlouhé intro, než se Rambousek protnul s Prospalem, byla půlka filmu pryč, ale nic mi tam nijak zvlášť nevadilo a notorické neherectví Simony Krainové se dalo přežít třeba i proto, že tady byl pro změnu o to lepší Miroslav Etzler. S přesunem darebáka Rambouska do Kostelce se dostavila pro mě nejlepší pasáž filmu, kterou jsem si pracovně pojmenoval jako Fakjú pane učiteli 3. V Praze se sice Rambousek tímto způsobem nechoval (do té doby se projevoval jako melancholik, najednou ho bylo všude plno), ale těch pár jeho lapsů na maloměstě působilo mile. Ve stejné době se režie (nebo produkce !?) rozhodla, že budou oba dvojníci vypadat naprosto, ale naprosto stejně (úspora produkčních nákladů nepředstavitelná). Film se ovšem v důsledku toho od té chvíle často stával zmatečným a konkrétně já (ať to nezobecňuji) jsem si několikrát v duchu pokládal otázku, komu že se to tam právě cosi děje. A musel jsem u toho myslet, což je velká chyba, protože u tohoto filmu se přece naopak nemělo myslet vůbec. Pak si totiž člověk může začít pokládat otázky typu: identičtí dvojníci narození půl roku a pár desítek kilometrů od sebe? se stejným hlasem? to byli i stejně cítit, že si je pustily k sobě jejich partnerky? Plus další podobně uštěpačný, pochybovačný otázky, na které neexistují uspokojivé odpovědi, místo toho, abych jen seděl, chroupal pop corn, řehnil se a cítil se fajn. Jo, a to je ten pocit, který se vyjma eskapád v Kostelci nedostavil prakticky vůbec! Ten film má mizernou atmosféru. Je celý nějak podivně prázdný a studený. Osobně bych si myslel, že je v něm málo ruchů a hudby. Možná to ale dělaly ty vulgarity, možná tu bylo jen moc existenciálního dusna, možná už jsem jen nesnesl všechno to pitvoření (Nárožný, Šteindler, Kohák,...). Všechny tyhle výtky padají na hlavu režiséra. Tam vidím v tomto případě největší problém. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (11)

  • Scény na nábřeží se točily v pracovní dny a za plného provozu jak osobní, tak hromadné dopravy a tak si taxikář Bohouš (Jan Filipenský) vyslechl sérii šťavnatostí na téma drožkáři a čuňata za volantem od kolemjdoucích a kolemjedoucích. Naštěstí natáčení prý nebylo dlouhé, takže se to prý dalo ještě vydržet. (Fuego)
  • Josef Melichar má ve svém bytě všude šály AC Sparty Praha, jelikož jeho představitel Jakub Kohák je její velký fanoušek. (mazuka)
  • Exteriér mafiánského doupěte se natáčel na Malé vodní elektrárně v Praze - Štvanici. Interiér mafiánského doupětě se natáčel v Čističce odpadních vod v Praze - Bubenči. (Fuego)

Reklama

Reklama