Recenze (133)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Epický konec filmu :)))
Nevědomí (2013)
Naprosto perfektní audiovizuální pecka.
Na vlásku (2010)
Konečně suprový animák. Toho koně chci domů!!!!
Bitevní loď (2012)
Tolik zbytečných postav a keců v jednom filmu jsem ještě nežral...a Rihannu bych nakopal do prdele. Holka táhni zpátky na pódium, tohle ti fakt nejde. Efekty teda luxusní. Třetí hvězda za Jablonského hudbu.
Americký ninja 5 (1993)
Takovéhle filmy by měli hodnotit jen lidé, kteří se narodili kolem roku 1980, to by pak bylo jiné hodnocení. Samozřejmě, že když se na to dnes podívá puberťák po všech transformerech a nasteroidovaných ultimate fighterů, tak mu to příjde jako sračka.
Volejte věštce (2008) (pořad)
Naprosté parazitování na lidech, kteří zrovna potřebujou nějakou oporu. Tak proč bychom na nich nevydřeli nějakou tu kačku že.... Za tohle bych zavíral.
Zrození Planety opic (2011)
Tak tohle překonalo všechno
Thor (2011)
Pro mě příjemné překvapení. I když nevím kdo teď v Holywoodu vymýšlí kostýmy...ty jsou celkem trapné a smutné...proto mě trailery moc nepřesvědčili. Stejný pocit mám z x-menů z první třídy, kde má borec helmu 2x větší než je jeho hlava... wtf?
Noční můra v Elm Street (2010)
totální zklamání
Sejměte Cartera (2000)
Stallone je drsný jak trojstovka šmirgl a mě se to zatraceně líbí!