Recenze (306)
Rychle a zběsile 5 (2011)
dal bych i 5 hvezdicek, jen kdyby v nekterych pasazich radsi nemluvili :-)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Nesympaticti herci. Osekana zapletka (s tim jsem u filmu pocital). Roztahane az hamba.
Krev na křídlech (2010)
Tvurci filmu to rovnou zabalili pred premierou a radsi poslali tento film rovnou na dvd. Uz toto nasvedcuje neco o kvalite filmu. A Megan Fox? To je kapitola sama pro sebe. Hrat neumi, to jsme vedeli vsichni, ale ted uz neni ani sexy, coz u herecky tohoto typu je nejvetsi problem.
Na vlásku (2010)
Udelil bych 5 hvezdicek, ale to by se v tom filmu nesmelo zpivat.
Fotři jsou lotři (2010)
Film jde v tradici saw. Cim vice dilu, tim vetsi sracka. Decka ve filmu maximalne na ranu. Divak ceka nejake vtipne sceny mezi de nirem a stillerem, ktere se nekonaji. Potom uz nevim co by se na tomto filmu melo divakovi libit.
Rychlejší (2010)
A ta jedna hvezdicka je za snahu. Film absolutne o nicem. Trailery nam slibovali poradny akcni narez a to se nestalo. Nekde na ceste z postprodukce do kin se akce vytratila a to je podle me skoda.
Sociální síť (2010)
Zajimavy film o zalozeni facebooku. Tak nejak po shlednuti filmu me prinde, ze je v tomto filmu vypravena jen jedna polovina pribehu o zalozeni fcb.
Černá labuť (2010)
Po filmarske strance je to velice povedeny film, ale jaksi me nevtahnul do deje. nejhorsi u filmu je to, ze vas nudi po celoou dobu.
Obhájci (2010) (seriál)
Jednoducha oddechova pravnicka akce. Je to pojato trosku odlisnym zpusobem nez the good wife, je to vice zamereno na vtipnou stranku.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Tento film by klidne mohl mit i 5 hvezdicek, jen kdyby byl trosku kratsi. :-)