Recenze (397)
Robin Hood (2018)
Nejhorsi Robin Hood vsech dob...
Noční můra v Elm Street (2010)
No tak zde nefunguje vůbec nic - naprosto zbytečný film. Škoda ...
Příchozí (2016)
Chobotničky z druhého patra trochu vážněji a tak nějak globálněji (s lepší hudbou, vyšším rozpočtem...).
Ochránci (2017)
Hm, tak už i Rusové mají své superhrdiny a my pořád nic! Nečekal jsem Bergmana a docela jsem se bavil.
Velká čínská zeď (2016)
Hm - co jsem očekával, to jsem dostal. Nehledal jsem zde žádné super psychologicky propracované postavy, spletité dějové zápletky s propracovanými dialogy ani artové dlouhé záběry na neměnnou krajinu. I na jistá specifika čínských snímků jsem si již rovněž zvykl, takže za mne to bylo v pohodě.
Rezistence (2015)
Prázdná, umělá a zbytečná slátanina ....
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Skutečný patvar, který nezachrání ani Cina s Dolanským. Kostýmy jak z popelnice, princezny posbírali někde ve vykřičeném domě 5.-té katergorie (princeznu fakt nemůže hrát každá divoženka, co se režisérovi namane - nebo dneska asi už může...) vše doplňuje šílená hudba. Dolanskýho mám docela rád, ale jako karikatura Johnyho Deppa ?!? Čiré zoufalství... Zámek v rekonstrukci filmařům zřejmě nevadil, alespoň se něco ušetřilo, a tak jsem poprvé v nějaké pohádce viděl i zcela nezakrytě i lešení. To se fakt u nás nenajde nikdo, kdo by zvládl aspoň trochu koukatelnou pohádku? Jednu hvězdu dávám za Cinu, jinak by to byl čistý odpad.
Noc hrůzy (2011)
Já se docela dobře bavil, takže tentokrát celkem nechápu převažující negativní komentáře. Kam se hrabe Stmívání ...
Expozitura (2009) (seriál)
Seriál mimo jiné zbytečně sráží totálně nevěrohodná Hana Vagnerová, jejíž přepálené hysterické výjevy v každé třetí scéně působí velmi rušivě.
Až po uši (2014) (seriál)
Velice zábavné! Největším překvapením pro mne byl fantastický a přirozený výkon Jiřího Havelky (kterého jsem doted nikde jinde nezaznamenal).