Recenze (69)
Post Coitum (2004)
myslim, ze hlavny problem u tohto filmu je, ze vacsina ludi si mysli, ze ide o film eroticky, co ale nie je pravda. To ze polovicu filmu tam herci behaju nahi nic neznamena. Aj po nudistickej plazi behaju nahi ludia a velka erotika to nie je.... Tento film je viac o vztahoch a o kolese zivota, ktore sa toci nielen okolo nas ale, ktore toci vela krat aj s nami samymi...
Johnny English (2003)
film je plny vtipkov, ktore sa stale neustale furt opakuju. Johnny E. chce nieco urobit a nepodari sa mu to = "vtipna situacia". O malu chvilu je to tu opat a tak stale dokola a tak sa 90% vtipov stava lahko predvidatelnymi cim stracaju znacne na svojej zabavnosti. Ale ak Vam nevadi vidiet jeden vtip v 10 variaciach v ramci jedneho filmu tak prosim...
Kill Bill (2003)
hrane anime niet co viac dodat...
Pravdivé lži (1994)
videl som francuzsky original a tak tomuto filmu nemozem dat viac hviezdiciek
Ostrov hrdlořezů (1995)
preco tento film prepadol ostane pre mna navzdy zahadou...
Živý terč (1993)
film pri ktorom som mal chut z kina odist. Nuda. Spojenie Johna Woo s Van Dammem jednoducho nedopadlo dobre. A to oboch mam vcelku rad
Krvavý sport (1988)
rozhodne to najlepsie co mozete vidiet medzi filmami s podobnym nametom. Suboje natocene v tomto filme sa mi jednoducho nikdy neopozeraju
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
film, ktory bez toho aby ste videli cely serial ma svoji muchy, ale ak mate serial v krvy tak vas dostane aj film.
Síla muže (1992)
boxersky film z africkeho prostredia, ktory rozhodne stoji za pozornost
Pozdrav od juggerů (1989)
jeden z najlepsich postapokaliptickych filmov, ktory popisuje cestu hracky noveho druhu brutalneho timoveho sportu za slavou