Recenze (413)
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Průměrné v celé své kráse jako výkony pana senátora Topfera. 60%
Da Ali G Show (2003) (seriál)
Ač to tak nevypadá, Sasha to má v hlavě srovnaný víc než dost. 83%
Da Ali G Show (2000) (seriál)
Ali je kurva bůh, který nikoho neušetří ničeho a nenechá na člověku nit suchou. Trefně podaný otázky a spontánní a pohotové reakce na ně dělají z Aliho jednu z nejlepších show, co jsem kdy viděl.
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Tohle je už let. Kolikrát jsem seriál viděl, dvakrát nebo snad třikrát? Pro malé caparty povinnost. Ač už to pro dospělé taková podívaná není, ono se to asi ani jako pecka pro lidi s fofrklackama nesnaží prezentovat. Sentiment a dětská léta velí 81%
Všichni starostovi muži (1996) (seriál)
Škoda že MJF skolila Parkinsonova choroba (o to horší, že jde o tak mladého člověka) a musel ho nahradit Charlie Sheen. Ne že by byl nějak špatnej, ale MJF mi do role starosty sedl lépe. 76%
Arabela (1980) (seriál)
Klasika našich dětství. Navíc snad jediná role, kde Lábus hraje záporáka. Rumburak rules. Jen škoda, že ty pohádky musí skončit vždycky tak, že záporák nepochodí. A jak já Džejárovi... ehm... teda Rumburakovi fandil. 80%
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Prima Cool nám láduje jeden seriál za druhým. Tenhle počin bych přiřadil spíše k tomu lepšímu, i když kvalita jednotlivých dílů je pro mě hodně nevyrovnaná. Ovšem je tady John C. McGinley, který pro mě seriál vystřeluje díky svému xichtu do nebeských výšin. 78%
Haló, haló! (1982) (seriál)
Proč si neudělat trochu srandu z války...
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Trochu nechápu umístění v první dvoustovce, něco to do sebe ale chvilkama má. 67%