Recenze (153)
Matka a syn (1997)
pozitíva: výtvarnosť, herci, poetika, citlivé spracovanie, dĺžka / negatíva: absencia deja, extrémne pomalé tempo, miestami až príliš nezáživné
Temný případ (2014) (seriál)
po štvrtej pálim plné! //dopozerané, tlieskam, klaniam sa, uctievam.
Bruno (2009)
jeden z troch filmov v mojom živote, ktoré som jednoducho nedokázal dopozerať do konca. cohenov humor mám rád, ale toto je extrém, pri ktorom sa hanbím zaňho, za seba a za všetkých zúčastnených.
Nejvyšší nabídka (2013)
komponovanie zaberov na stred nieje umenie, ale lahka mechanicka robota. scenar zlozeny z dvoch rovnakych postav, niekolkych scen pozliepanych velmi nesikovne dokopy nieje kvalita ale pokus o nu. a natahovany koniec filmu nieje trefnou katarziou, ale ocakavanym, predvidatelnym vyustenim jedneho precenovaneho filmu. zachranili to herci, aj ked kasting Claire podla mna nevysiel, kedze popri Virgilovi vyzerala ako vnučka a dedko. toť vše
Darkman (1990)
Darkman sa naozaj ťažko hodnotí. na jednej strane naivný, jednouchý príbeh plný klišé, strašne prehrávajúci Neeson, zlé efekty, priemerné akčné scény a pomalé tempo. na strane druhej feeling Evil Dead, humor, strašne prehrávajúci Neeson a vlastne aj fakt, že je to celé také zlé, až je to dobré. a posledná scéna. 50 percent, ale dam to za tri.
Into the Mind (2013)
vizuálne, hudobne a temporytmicky strhujúci, nenadchol ma akurát koniec. a dej mohol byť prepracovanejší, aj keď o ten v dokumentoch príliš nejde...
James Dean (2001) (TV film)
výborný Franco v priemernom filme, ktorý príliš rýchlo skončí (hlavne koniec je veľmi rýchlo odbytý) o clekom zaujímavom živote slávneho herca. nálepka televízny film k tomu sedí viac než dobre.
Kimssi pyoryugi (2009)
ten koniec trosku prepracovat (->vybudovat vacsiu katarziu) a bolo by plne hodnotenie...
Insidious (2010)
slušná vec, uspokojivý koniec, kľudne však mohlo byť viac lakačiek...
Svéráz národního lovu (1995)
videli ste vobec niekto ten film? lebo to nebolo vobec, ale vobec vtipne, zasmial som sa mozno dvakrat, aj to ledva-ledva. nezmyselne dialogy, nezmyselne sceny, ziadny poriadny dej...ocakaval som vela, nedostal nic. ani len chut na tu vodku.