Recenze (238)
John Wick (2014)
Tak by to mělo vypadat! Pokud je slabší příběh, přestřelit ho výbornou akcí, ať se o něj jednoduše nikdo nezajímá. Hltal jsem každý ´´head-shot´´ a že jich bylo. Klidně na to vemte přítelkyně, pokud budou mít něco k jídlu, po chvíli je přejde chuť a vy můžete spokojeně dojídat. :-)
Transformers: Zánik (2014)
Po trojce snad ještě větší lobotomický spojovák záběrů výbuchů. Kéž by to alespoň bavilo.
Robocop (2014)
Od režiséra José Padilha jsem bohužel čekal více. Předchozí jeho filmy jsou mnohem kvalitnější a to nebylo třeba žádných trikových efektů. Ale těším se na další projekt režiséra.
Gravitace (2013)
Páni, to byla jízda! Lituju každého, kdo byl ochuzen o 3D zážitek. Konečně pořádné 3D jenž je minimálně na úrovni Avatara. Spláchněte se zbytečné konverze, tady je letošní král, určitě po technické stránce! Režijně, herecky a hudebně skvělá práce. Že bych si to dal znovu? (Cinema City Ostrava, 3D)
Wolverine (2013)
Lepsi nez origin, ale v tak zbytecne mdlem tempu.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Pokud by tento film byl přístupný již od PG13 a byli by jsme ochuzeni o tu spoustu krve, tak si myslim, že by měl poloviční hodnocení. Krvavá sranda, která neurazí a určitě pobaví.
Iron Man 3 (2013)
Je to tam! Po akční, ale ve výsledku prázdné dvojce, je tu fajn trojka s lepším humorem, postavami a myšlenkou. Ještě bych to přikořenil více akcí a bylo by to tip ťop.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Povedený český seriál, od kterého by se měly učit srágory, jako Ulice a podobně!
2001: Vesmírná odysea (1968)
Tento film si přímo říká o posezením, nad šálkem dobrého moku a debatování. Škoda, že už se dnes nic takového netočí...
Let (2012)
Doufám, že režisér Robert Zemeckis si dá chvíli pauzu odanimovaných filmů a oblaží nás podobnými hranými kousky. Denzel válí, při nakopávací scéně v hotelu jsem měl chuť taky si šlehnout. :-)