Recenze (37)
Maškary (1991) (koncert)
Karel Kryl je podle mě Bůh. Tedy byl....
Politické harašení aneb S politiky stále netančíme (2001) (pořad)
Jen za Miloslava Šimka. Jinak je tohle hodně přestřelený. Mezi politickou satirou a trapností může být dost tenká hranice a tady byla, asi taky díky zásahu novy a díky účasti Zuzany Bubílkové, překročena.
Valentin Dobrotivý (1942)
Dejte si ještě nohy na stůl.
Přítelkyně pana ministra (1940)
Adina Mandlová byla nádherná a Oldřich Nový symbolem elegána. Co byste chtěli víc?
Sněženky a machři (1982)
Hlášky, které nikdy nezevšední, Viky, co má teda péro, Karda v podání Radoslava Brzobohatého a Suchoš v dětské roli. Prostě nářez.
Když Burian prášil (1940)
Fily Martina Friče je skoro zbytečné nějak komentovat. Já se teď na nějaký půjdu asi podívat, ale musím si dát pozor na pěšinku.
Jak svět přichází o básníky (1982)
Až budu mít va bance peněz jak želez, ó peněz jak želez... Nádhera, klasika, bezvadná komedie se skvělým obsazením.
P.S. Miluji Tě (2007)
Prostě si nemůžu pomoct, na mě tenhle vyumělkovaný doják nezabral a to už s ohledem na skvělou předlohu. Změnám oproti předloze se (většinou) nebráním, ale jak to scénáristi vykastrovali v tomhle případě, to je vrchol.
Oskar (1967)
Co tady Luis de Funés předvádí, to nemá obdoby. Je to v podstatě blbinka, založená na neustálých výměnách kufru, a to divadlo z toho kouká v každé scéně, ale je to vážně skvěle natočený a úžasně zahraný.
Mistr kickboxu (1992)
Po návratu draka je to nejlepší film, kde se Chuck Norris vyskytl.