Recenze (418)
Těžká váha (2005)
Srdíčkem se to hodně blíží Rockymu, popravdě teď ani nevím, kterej film mám považovat za lepší. Každý je zcela jiný, přesto jsou si tak podobné. Strhující zážitek a pro mě nejlepší Croweova role.
Kukačka (2002)
Neobvyklý snímek, který mne dostal. Poetické a krásné. Musím však říct, že jsem se ani jednou nezasmál, komedie to opravdu není.
Police Story 3 (1992)
Neméně dobré než předchozí díly, možná je to v jistých ohledech i překonává. Každopádně velká poklona Jackiemu za vše, co předvádí.
Boj (2007)
Poněkud slabší záležitost s Jetem Li, ale oproti ROMEOVI je to opravdové veledílo.
Frajer Luke (1967)
Podobá se to do určité míry filmu THE GREAT ESCAPE, Newman je stejně cool jako MCQueen, oba dva jsou děsný sympaťáci. Natočeno kvalitně, bez Newmana by to ale byl jen průměr.
Dračí dvojčata (1992)
Opět hodně dobrá Chanovka, tentokráte však s netypicky propracovaným příběhem.
Projekt A (1983)
Když se Sammo Hung a Jackie Chan dají dohromady, vznikne sice hrozná blbost, ale s výbornými bitkami a kaskadérskými kousky, které však nad poněkud trapným a primitivním dějem kralují a celkový dojem tak snadno zachání.
Červený pás (2008)
Velmi netypický, velmi zajímavé, v závěru dost přemrštěné a taky sentimentální. Nicméně se na to časem znovu rád podívám.
Demolition Man (1993)
Tak to vůbec, po prvních deseti minutách jsem to vymazal. Opravdu ne můj šálek čaje.
Dobrodruh (1983)
Typický Belmondo v typicky bezvadném snímku, kterých sice natočil povíce, ale nikdy se nemohou okoukat.