Recenze (495)
Holky to chtěj taky (2001)
Mne sa to celkom páčilo, až na ten koniec. Skončilo to tak nijako...pripadalo mi to ako nedomyslená vec, ale inak fajn. Keby to malo normálny koniec, dal by som tomu ešete jednu hviezdičku :-)
Labyrint lží (2008)
Filmy z prostredia tajných agentov nemam nejak špeciálne rád, ešte horšie sú pre mňa filmy s teroristickou tématikou. V tomto však bola aj "romantická" zápletka, možno preto sa mi páčil. Leonarda di Capria tiež nejak často vidieť nemusím, ale tu zahral cekom dobre. Pre mňa je to taký priemerný film na jedno maximalne dve pozretia.:-)
Jezdci Apokalypsy (2009)
Mne sa to celkom páčilo, bolo to drastické, ale malo to pointu a reálny koniec. Odporúčam pozrieť.
Sám v temnotě (2005)
Jedna hviezdička za efekty, o nejakom deji nemôže byť reč. :-)
Bulšit (2001)
Strašne pritiahnuté za vlasy...Možnože jeden dobrý vtip by sa našiel, ale inak je to fakt BULLSHIT.
Než si pro nás přijde (2007)
Celkom dobrý film, niektoré hlášky stáli za to... Ale niečo také tu už raz bolo... ale v akčnom prevedení... Klopanie na nebeskú bránu... a to sa mi páčilo podstatne viac :-)
Svéráz národního lovu (1995)
Tak tento film celkom vystihuje ruský temperament:-)
Obraz Doriana Graye (2005)
Tak toto bol nepozerateľný film. Pre ľudí, ktorí nemôžu zaspať alebo pre beznadejne romantických egocentrických homosexuálov.
Karanténa (2008)
Tak toto bol brutálny blud. Neschpopná herečka plus rozum sa mi zastavoval pri výkonoch kameramana, ktorý až do poslednej chvile behal s kamerou....takúto krávovinu si môžete kľudne nechať újsť.
Mlha (2007)
Bolo to celkom dobré, až na ten koniec, čakal som niečo lepšie .-) Myslím, že aj kniha končila inak.