Poslední recenze (10)
Tenkrát v Americe (1984)
Krásný a bohatý FILM s velkým F. Myslím si, že je škoda, že je nedoceněný, určitě by jsi zasloužil víc. Skvělý Robert De Niro, který nikdy nezklame svým výkonem a velice charismatický James Woods, který snímku také hodně přidal... I přes svou délku (která v tomto případě vůbec nevadila) jsem se ani na moment nenudila a nezamýšlela nad jinými věcmi. Chvilkami mi to připadalo, jako bych četla knihu. Pěkně vystižené newyorské ulice, odraz doby a prolínání třech období mezi hlavními představiteli. Ennio Morricone tomu dodal krásnou a trefnou hudbu, která výstižně provází celým příběhem.Po skončení jsem dlouho o filmu přemýšlela a přemítala si celý děj a to jen díky znamenité práci režiséra Sergia Leone a prvotřídních hereckých výkonů.
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Pěkný dokument, příjemný na poslech a podívanou. Jen si stále nedokážu o tématu "kruhy v obilí" udělat závěr. Je spousta teorií o kterých jsem už slyšela: elektromagnetické záření, možnost přenosu energie pomocí nových technologií, lidský či přírodní výtvor a samozřejmě se také uvádí komunikace s mimozemskou civilizací. Možná jich je ještě více, ale mé znalosti a poznatky okolo tohoto jevu, tak daleko nesahají. Nemůžu říci s naprostou jistotou, že se stoprocentně přikláním k některé z výše uvedených teorií, ale musím podotknout, že některé obrazce jsou tak krásné, ohromující a symetrické, že kdyby to byla práce člověka (lidí) a navíc za tak krátkou dobu....divila bych se :) Jsem ráda, že mi dokument něco řekl a informoval mě. Každopádně nechám výzkumy a různá zjišťování na vědcích, třeba jednoho dne vynesou verdikt a dostane se nám odpověď :)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Zakoukatelný seriál, který ničím nepřekvapí, neurazí a ani obzvlášť nenadchne :) Moje hodnocení by bylo 65 % - lepší průměr. Velice mě zaujal herecký výkon Katey Sagal (přirozené, emoční).