Recenze (169)
Slavnosti sněženek (1983)
Jedna z nejlepších českých komedií.
Quantum of Solace (2008)
Akce dobrá,ale bondovka to není.
RRRrrrr !!! (2004)
Totální kravina,ale zasmějete se u toho.
Pátek třináctého (2009)
Kdybych neviděl předešlích devět dílů,byl bych asi nadšený,ale aby si Jason rozsvícel,aby viděl to mi přijde absurtní.Ale kdo chce vidět krev a hezký holky tak doporučuju.Pro opravdové fandy Jasona si myslím,že to bude zklamání.
Neřízená střela (2006)
Zas jedna z těch bláznivejch komedií u kterých se člověk zasměje každé blbosti,docela mne pobavila tak proto čtyři hvězdy.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Je to prostě výborná komedie u které je se pořád na co těšit co příjde v další sceně viz honička na motorkách a jiné povedené bitky.Tento film pro mě zůstane nesmrtelným.
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Totalně zvrhlá komedie,ktera vypráví o tom jak se baví personal fastfoodu a musím říct,že jsem se dost pobavil. A duležitý je NESRAT LIDI KTEŘÍ TI PŘIPRAVUJÍ JÍDLO.
Krvavý Valentýn (2009)
Další z vrahounů co skrývá svou tvář pod maskou,nic víc.
Forrest Gump (1994)
Je to naprosto úžasny film který mužu vidět snad pořád a vykon Toma Hankse jak to zahral je výborný.