Recenze (477)
Noc oživlých mrtvol (1968)
Víc než samotný film, mě šokovalo, že ho před lety uváděla myslím TV Galaxie v odpolením čase. Na horor docela brzo:-) Ale každopádně dávám 5 * protože zážitek je to nezapomenutelný. Velmi sugestivní a mrazivý.
Nekonečný příběh 3 (1994)
Ach, můj, bože!!
Nekonečný příběh (1984)
Nevím co k tomu víc napsat, všechno zde bylo již řečeno. Klasika našeho mládí.
Návrat do budoucnosti (1985)
FIlm je skvělý, jen zrovna nemusím moc Michaela J. Foxe. Proto dávám jen 4 *. Ale nápad s cestováním časem, stroj času i různé paradoxy jsou skutečně nepřekonatelné.
Na kometě (1970)
Bravo pane Zemane! Vaše filmy, byly, jsou a budou pořád skvělé. Škoda jen, že Karel Zeman už žádný další hraný nenatočil.
Nahý oběd (1991)
Kdo neviděl, nepochopí. A kdo viděl, nepochopí taky:-) Prostě klasický Cronenberg se svými podivnostmi.
Muž z prvního století (1961)
Úsměvná česká sci-fi komedie, na které sice dost zahlodal zub času, ale přesto koukatelná. Výkon Miloše Kopeckého je jako vždy geniální. ..."není to ten pověstný faux-pas?"
Meteor (1979)
"Katastrofa na celé čáře" - tak by se dal zhodnotit tento katastrofický film. Zemi zase jednou hrozí srážka s vesmírným tělesem, ale díky spolupráci dvou vojenských velmocí (USA/SSSR) se podaří zemi zachránit. Ani chvíli jsem nevěřil, že jim nějaké nebezpečí hrozí.
Vzpoura strojů (1986)
Kdysi na základní škole jsem tenhle film děsně žral. Bohužel s postupem času jsem zjistil, že na něm nic zajímavého (kromě námětu) není. King se měl opravdu držet "svého kopyta". Už jsem viděl lepší "vzpouru strojů"
Muž, který spadl na Zemi (1976)
Ač jsem byl na tento film hodně zvědavý, už kvůli Roegovi i Bowiemu, tak mě docela zklamal a hlavně dost nudil. Mohl být podstatně kratší a svižnější, ale to by zase nebyla "umělecká sci-fi"