Oblíbené filmy (10)
Addamsova rodina (1991)
♥
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Toto je zákon.
Americké psycho (2000)
Kmotr II (1974)
Demolition Man (1993)
Tomuto filmu prostě nic nechybí, sranda, akce, záporák dle mého gusta, Slája v nejlepších letech, přihlouplá Sandra Bullock a hamburger z krys.
Desperado (1995)
Tohle je moje srdcovka už od dob, kdy jsem ten film viděl poprvé a později ještě asi 50x.
Batman navždy (1995)
Srbský film (2010)
Perfektní gore, chtělo se mi blít, uhýbal jsem pohledem, další level je snad už jen fekál. Jasných pět bludišťáků a místo v top 10