Poslední recenze (33)
Buchty a klobásy (2016)
V celku zbytečných 89 min animáku, kde je pouze pár světlých a celkem zábavných okamžiků. Tvůrci se určitě snažili vymyslet něco pro dospělejší publikum, ale v konečném důsledku jsem v letošním roce viděl více zábavnějších filmů určených i malým dětem. Vše završuje zábavná a hodně úchylná desetiminutovka, u které sem se opravdu bavil. Za mě slabé dvě *
Tajný život mazlíčků (2016)
Hloupé a bez špetky humoru (pokud se tedy nesmějete situačním gegům, kterých je tam požehnaně). Ve srovnání s ostatními, současnými, animovanými filmy je tohle těžký podprůměr. Pro děti a mladší možná zábavné. A pointe celého filmu? Nenechávejte své mazlíčky doma! Nechoďte radši do práce a buďte raději s nimi!
Marťan (2015)
R. Scott znovu ve svém živlu a to hned v jednom z nejlepších sci-fi filmu letošního roku. Hlavnímu hrdinovi nejde nefandit už od první minuty, co se probudí v hromadě písku a slavíte s ním každý jeho , ba i sebemenší úspěch. Překvapením je také dávka humoru, která na vás tu a tam vykoukne ve dvouhodinové stopáži. Konec už mi trochu připomínal, mnou velmi kladně hodnocenou, Gravitaci. Za mne 4,5/5. BTW: Sean Bean still alive? What is wrong?