Recenze (208)
Temný případ (2014) (seriál)
1.série=90%, 2.série=70%
Most (2011) (seriál)
1.série=90% / 2.série=90%
Hannibal (2013) (seriál)
1. série - 70%
Hra o trůny (2011) (seriál)
1.série - 70% , 2.série - 80% , 3.série - 80% .
Perníkový táta (2008) (seriál)
1.série - 80%, 2.série - 90%, 3.série - 90%, 4.série - 100%, 5.série - 100%
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
1.série = 90%. 2.série= 100%. 3.série = 90%. 4.série = 90%
International (2009)
Tykwer má rozhodně na víc.Tohle bylo po dokonalém Parfému opravdu hodně slabé.
Tobruk (2008)
Velké překvapení.Jak na poli českého filmu tak i mezi válečnými snímky.Natočené profesionálně a bez servítek.Jsem rád,že někdo natočil film takovým způsobem.
Dororo (2007)
Příběh ujde,triky a masky jsou místy děs a hruza,herci jsou v pohodě.Jen to chtělo lepšího režiséra nebo to udělat jako animovaný film.
Hezké sny (2007)
Marné to není,herci hrajou dobře,ale režiséra by to chtělo více zkušenějšího,aby si s látkou trošku líp pohrál.